خرید آپارتمان

خرید آپارتمان و واحد مسکونی اتفاق مهمی است که افراد زیادی در طول زندگی خود آن‌را تجربه می‌کنند و تجربه شیرینی محسوب می‌شود بویژه اگر اولین خرید باشد.

خرید واحد مسکونی و داشتن سرپناه عامل مهمی در حس اعتماد به نفس بشمار آمده لذا بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند در منزل خود سکونت داشته باشند حتی اگر خیلی بزرگ و راحت نباشد.

قیمت مسکن در ماه‌های اخیر در تهران افزایش زیادی داشته است بطوریکه طبق آمار رسمی بانک مرکزی قیمت مسکن در تهران در آبان ماه جاری حدود ۹۱ درصد نسبت به ماه مشابه سال قبل افزایش داشته است. با توجه به رشد بی‌رویه قیمت مسکن، قدرت خرید متقاضیان کاهش یافته و در نتیجه فاصله بین عرضه و تقاضا افزایش یافته است.

جهت خرید آپارتمان و یا خرید واحد مسکونی می‌توانید به وب سایت‌های تخصصی املاک مراجعه نمائید. این وب‌سایت‌ها انواع گزینه‌ها با شرایط گوناگون در محله‌های مختلف، متراژهای مختلف و قیمت‌های متنوع را به شما پیشنهاد می‌دهند.

یکی از کامل‌ترین و معتبرترین بایگانی املاک و مستغلات در تهران و سایر شهرهای ایران را می‌توان در وب سایت ملکانا به عنوان وب‌سایت تخصصی املاک پیدا نمود.

خرید آپارتمان 3

خرید آپارتمان لوکس

خرید آپارتمان لوکس اگر چه متقاضیان کمتری نسبت به دیگر املاک با توجه به قیمت گران آن دارد و لیکن هنوز هم مشتریانی وجود دارند که به دنبال خرید آپارتمان لوکس می‌گردند.

انواع آپارتمان لوکس، مشخصات، امکانات و تصاویر آن‌را می‌توانید در اینجا جستجو و مشاهده نمائید. بطور معمول آپارتمان‌های لوکس و خانه‌های مدرن در مناطق شمالی تهران و منطقه شمیرانات یافت می‌شوند اما با گسترش فرهنگ شهرنشینی می‌توانید خانه‌های لوکس و آپارتمان‌های گران‌قیمت را در سایر نقاط شهر تهران مانند مرکز، غرب، شمال شرق و شمال غرب نیز جستجو نمود.

انواع امکانات لوکس مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و بیلیارد، انواع امکانات صوتی و تصویری با تجهیزات دوربین مدار بسته و خانه‌های هوشمند از مواردی است که در آپارتمان‌های لوکس می‌توان یافت. انواع وسایل، دکوراسیون، تزئینات، شیرآلات و سایر مصالح بکار رفته طبق برندهای با کیفیت جهانی از جمله موارد لاینفک آپارتمان‌های لوکس محسوب می‌شوند.

خرید آپارتمان لوکس اگر چه هزینه زیادی را بدنبال دارد ولی لذت یک زندگی لوکس و اشرافی را برای شما به همراه دارد. جهت آگاهی از خانه‌ها و آپارتمان‌های لوکس در تهران با کارشناسان املاک ملکانا تماس حاصل نمائید تا آخرین گزینه‌های موجود را به شما پیشنهاد دهند.

خرید آپارتمان 2

خرید آپارتمان کوچک متراژ

خرید آپارتمان کوچک متراژ یکی از گزینه‌هایی است که همیشه متقاضیان زیادی داشته و دارد. این گونه آپارتمان‌ها بدلیل قیمت پائین‌تر نسبت به دیگر آپارتمان‌ها با توجه به متراژ کوچکتر در دسترس تعداد بیشتری از خریداران قرار دارند. از طرفی با توجه به بازار داغ این گروه آپارتمانها قیمت یک متر مربع از آنها به تناسب متراژ آن از واحدهای بزرگ متراژ بیشتر است.

افراد جوان، زوج‌های تازه ازدواج کرده، افراد مسنی که نیاز به خانه کوچک و جمع و جور دارند و افراد مجردی که تنها زندگی می‌کنند و در نهایت افرادی که توان مالی خرید واحدهای بزرگ‌تر را ندارند از مشتریان خرید آپارتمان کوچک متراژ هستند.

آپارتمان‌های با متراژ ۶۰ و ۷۵ متر که عموما یک یا دو خواب هستند از پرتقاضاترین واحدهای آپارتمانی محسوب می‌شوند. همچنین هزینه‌های نگهداری و نظافت این واحدها نیز کمتر از واحدهای بزرگ متراژ است.

جهت اطلاع از لیست آخرین واحدهای کوچک متراژ یک یا دو خوابه و خرید آپارتمان کوچک می‌توانید به وب‌سایت تخصصی

مراجعه نمائید.

خرید آپارتمان 1

خرید آپارتمان بزرگ

خرید آپارتمان بزرگ و چند خوابه و یا دوبلکس از جمله گزینه‌هایی است که خریداران و طرفداران خاص خود را دارد. این گونه آپارتمان‌ها احساس راحتی و آسایش خاصی را به ساکنین خود می دهند.

معمولا خانواده‌هایی که پر جمعیت هستند و یا افراد متمول جهت برخورداری از یک استاندارد بالای زندگی و برخورداری از یک فضای بزرگ و راحت به سراغ اینگونه آپارتمان‌ها و خرید آپارتمان بزرگ می‌روند. آپارتمان‌های بزرگ معمولا دارای امکانات کافی، نور و فضای وسیع بوده که احساس آرامش به ساکنین القا می‌کنند.

هزینه‌های نگهداری و نظافت این گونه آپارتمان‌ها بیشتر بوده و لیکن افرادی هستند که به دلایل گوناگون ترجیح به استفاده از آپارتمان‌های وسیع را دارند. آپارتمان‌های با ۳، ۴ و بیشتر اتاق خواب که معمولا مستر دار نیز بوده و دارای تراس بزرگ، پاسیو، سونا و جکوزی در برخی موارد و سایر امکانات هستند.

آپارتمان‌های بزرگ بدلیل فضای کافی و وسیع، محیط دلپذیری را برای شما فراهم می‌نمایند بطوریکه در اینگونه آپارتمان‌ها احساس دلتنگی و خستگی نمی‌کنید به خصوص اگر دکوراسیون داخلی و معماری جذابی نیز داشته باشد.

جهت جستجوی جدیدترین و بروزترین آپارتمان‌های بزرگ متراژ در تهران و خرید آپارتمان می‌توانید مشخصات مورد نظر خود را از طریق وب‌سایت تخصصی املاک و مستغلات جستجو و به گزینه مورد نظر خود دست پیدا نمائید.