ويژگی‌های بهترين وكيل ملكی

فروش و مبادله املاك اداري، تجاري و مسكوني بين دو يا چند طرف از ويژگي‌هاي بهترين وكيل ملكي است. براساس قوانين مدني، املاك جزء املاك غيرمنقول محسوب مي‌شود. همواره ملك و مسكن با چالش‌ها و مشكلات فراواني همراه است. كسب درآمد از املاك و نگهداري املاك و تقسيم املاك مشاع جزء موارد حقوقي املاك بوده است. بنابراين وكيل ملكي يك ضرورت است و در اين موارد بسيار احساس مي‌شود.

بهترين وكيل ملکی در انواع معاملات ملكی

در حال حاضر انواع و اقسام املاك وجود دارد، وكيل ملك بايد بتواند انواع معاملات املاك را به انجام برساند. وكيل ملكی مي‌تواند در زمينه انجام معاملات ملكي بهترين راهگشا و راهنما باشد. وكيل ملكي مي‌تواند در مورد تامين تسهيلات ملكي راهنماي شما باشد كه بتوانيد از تسهيلات بانكي استفاده كنيد.

بهترين وكيل ملكی 1

بهترين وكيل ملكی مجرب چه ويژگی‌هايی دارد؟

وكيل ملكي مي‌تواند در زمينه اموال، معاملات روزمره و اختلافات از مهارت‌هاي وكالت خود استفاده كند. وكيل ملكي مي‌تواند كليه اسناد ملكي و مستغلات مانند اسناد وام مسكن، اسناد تهاتر ، اسناد انتقال و قرارداد خريد را منعقد مي‌كند. تجربه و تخصص مهم‌ترين دارايي‌هاي وكيل ملكي محسوب مي‌شود. وكيل ملكي مي‌تواند در زمينه اموري مانند تخليه ملك، الزام به تنظيم سند رسمي، مطالبه اجرت المثل ايام تصرف ، ابطال سند و تعديل و افزايش اجاره بها و تقسيم و افراز ملك مشاع و احراز ملك مشاع به خريداران و فروشندگان مشاوره بدهد و امور وكالتي را به انجام برساند.

مشاوره در زمينه خريد و فروش املاک و مستغلات يكي از ويژگي‌هاي وكيل ملكي است. وكيل ملكي مي‌تواند زمين خريداري شده را به بهترين نحو ممكن به خريدار منتقل كند. اين چنين شخصي مي‌تواند تمامي اسناد ملكي را تنظيم كند و صحت و سقم اسناد ملكي را جويا مي‌شود و در نهايت انتقال مبالغ را جويا شده تا به دست خريدار برسد.

حل اختلافات ملكي يكي ديگر از ويژگي‌هاي وكيل ملك است تا بتواند بين خريدار و فروشنده اختلافات را برطرف كرده و بين آن‌ها كدورتي نباشد.

وكيل بايد بتواند مشكلات مربوط به قراردادها را حل كرده و از بروز آن‌ها نيز جلوگيري كند. وكيل بايد بتواند بدون طرفداري از طرفين، نمايندگي افراد را در دادگاه به انجام برساند. براساس حقايق هر دو طرف قراردادي را بين خريدار و فروشنده منعقد كند.

بهترين وكيل ملكی 2

وظايف وكيل ملكی مجرب

وكيل مي‌تواند در زمينه خريد ملک و ساخت و ساز بر روي زمين يا خريد و فروش خانه به شما مشاوره بدهد. وكيل مي‌تواند در مورد نحوه عقد قرارداد با شما مشاوره كند و از حقوق شما در قبال مالك ملك مراقبت كند.

وكيل مي‌تواند در هر وضعيت و موقعيت به خريدار و فروشنده كمك كند. كمك و مشاوره در مورد خريد و فروش و رهن و اجاره از مهم‌ترين وظايف وكيل به شمار مي‌رود. تامين مالي، وكالت در مورد معاملات اسناد و مسائل و مشكلات محيط زيست يا مذاكره در مورد شرايط معامله از مهم‌ترين وظايف وكيل محسوب مي‌شود.

وكيل مي‌تواند در كليه امورات ملكي به شما مشاوره داده و مشكلات ملكي شما را حل كند. وكيل مي‌تواند در شمايي كه در زمينه املاك سر رشته‌اي نداريد مشاوره بدهيد و مشكلات مربوط به دخل و تصرف زمين را براي شما حل كند. بهتر است كه از همان ابتدا با وكيل ملكي مشاوره كنيد. از آنجائيكه مسائل حقوقي دشواري‌هاي خاص خود را دارند، بنابراين وكيل مي‌تواند دشواري‌هاي مسائل حقوقي را براي شما آسان نمايد. آشنايي با اصطلاحات حقوقي يكي از مهم‌ترين مسائل وكيل است. وكيل مي‌تواند از بروز اشتباهات حقوقي جلوگيري كند، اشتباهات حقوقي كه شايد تا ماه‌ها گريبانگيرشما خواهد شد.

وكيل مي‌تواند در چهارچوب و ساختار دادگاه مسائل و مشكلات شما را حل كند. وكيل مي‌تواند به استناد پرونده و مدارك، كارهاي لازم را به انجام برساند. حس برنده بودن در دادگاه مهم‌ترين حسي است كه مي‌تواند به شما منتقل كند.

وكيل مي‌تواند در برابر متصرف ملك شما بهترين دفاع را به انجام برساند. وكيل مي‌تواند شما را در بحران‌هاي ملكي ياري كند، بحران‌هايي كه خواسته يا ناخواسته درگير آن‌ها شديد. وكيل مجرب مي‌تواند از درگيري شما با ساير مسائل و مشكلات حقوقي اجتناب كرده و از بروز مسائل حقوقي ناشناخته نيز جلوگيري كند.

گاهي اوقات كه مسائل و مشكلات حقوقي بسيار پيچيده مي‌شود مي‌تواند به شما در حل مسائل كمك كند. بخاطر اين كه او در اين زمينه مجرب است و مي‌تواند راهنمايي‌ها و مشاوره‌هاي لازم را به انجام برساند.

وكيل مي‌داند که چگونه يك دادخواست را براي ملك تنظيم كند. او تمام منافع و خواست‌هاي موكل خود را بر هر چيز ديگري ارجح ميداند و در همان زمينه تلاش مي‌كند. او هوشمندانه و صادقانه تلاش مي‌كند تا سرانجام دادگاه خوب باشد.