صدیف بدری، به عنوان سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، از بررسی وضعیت پروژه مسکن مهر خبر داد و اذعان نمود: طرح تکمیل واحد های باقی مانده مسکن مهر و مسائل زیرساختی آن در حضور وزیر راه و شهرسازی بررسی خواهد شد. بدری به مسئله بازآفرینی شهری اشاره کرد و افزود: این مهم از دیگر موارد در دست بررسی است که استراتژی های وزارت راه و شهرسازی در این زمینه وارسی خواهد شد.

صدیف بدری ضمن اشاره به این که در سه شنبه هفته جاری مورخ ۱۳ آبان، جلسه ای در کمیسیون عمران مجلس با حضور وزیر راه و شهرسازی به منظور رسیدگی به امور مهم حوزه مسکن برگزار خواهد شد اذعان نمود: در این جلسه وزیر راه و شهرسازی به سؤالات ۹ تن از نمایندگان مجلس پاسخ خواهد داد.

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی، این طور صحبت هایش را ادامه داد: این جلسه با هدف بررسی اهداف وزارات راه و شهرسازی در خصوص پروژه مسکن مهر و اموری همچون ساخت مسکن و راهسازی برگزار می گردد.

ایشان در ادامه این طور گفتند: در جلسه روز سه شنبه، محمد اسلامی گزارشی از وضعیت مسکن ارائه خواهد داد و برای حل مشکلات حال حاضر راهکار ها و برنامه های این وزارت را تشریح خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه تکمیل واحد های باقی مانده مسکن مهر از دیگر مواردی است که در جلسه روز سه شنبه به آن  رسیدگی می شود. ایشان در پایان از بازآفرینی شهری گفتند و بررسی این موضوع را به عنوان یکی دیگر از موارد مطرح در جلسه آتی عنوان کردند.

  • منبع خبر : خبرگزاری دانشجو