خرید خانه تهران

خرید خانه در تهران یکی از مواردی است که نیاز به دانش و آگاهی در مورد ملک، قوانین حاکم بر خرید و فروش املاک، شرایط حقوقی مبایعه‎نامه و سایر موارد از این قبیل دارد. خریداران در صورت داشتن آگاهی کامل در مورد املاک و نحوه معامله و خرید و فروش املاک می‌توانند نسبت به خرید خانه بدون مشکلات احتمالی آینده اطمینان داشته باشند.

لازم بذکر است که اکثر پرونده‌های شکایت و حقوقی که در مراکز حل اختلاف و مراجع قضایی در جریان است مربوط به دعاوی ملکی است. همچنین درصد زیادی از این مشکلات به عدم آگاهی طرفین قرارداد به حق و حقوق خود بر می‌گردد لذا هنگام خرید مسکن مشورت با وکیل مجرب در زمینه املاک و یا واحد حقوقی و مشاوره دفاتر املاک می‌تواند از بسیاری از این مشکلات جلوگیری نماید. خرید خانه در تهران و شهرستان‌ها با در نظر گرفتن جوانب احتیاط می‌تواند لذت یک معامله شیرین را برای طرفین قرارداد به همراه داشته باشد.

نکات حقوقی مهم در خرید خانه در تهران

از جمله نکات حقوقی مهم در خرید خانه در تهران و شهرستان‌ها که باید به آن توجه نمود خرید مسکن و عقد قرارداد و مبایعه‌نامه در دفاتر مشاور املاک رسمی و معتبر است. با یک راه حل ساده نیز می‌توانید پی به این قضیه برد که دفتر مشاور املاک طرف شما رسمی است یا غیر رسمی.

کافی است هنگام خرید خانه و نوشتن مبایعه‌نامه به کد و مشخصات دفتر مشاور املاک در برگه قرارداد توجه نموده تا ببینید که کد دفتر مشاور املاک در قرارداد ذکر شده است یا خیر. دفاتر مشاور املاک رسمی پس از دریافت تائیدیه و کد رسمی از صنف مربوطه دارای مجوز ورود به سیستم دفاتر مشاور املاک شده و رمز و کد دریافت می‌دارند. اینگونه دفاتر هنگام معامله، قراردادهای مذکور را از سیستم پرینت گرفته و مشخصات دفتر مشاور املاک آن‌ها در آن قید شده است. چنانچه کد رسمی و مشخصات درج شده در قرارداد با محلی که در آن حضور دارید یکسان باشد شما در دفتر مشاور املاک رسمی قرار دارید. توجه به اعتبار دفتر رسمی مشاور املاک در خرید خانه اهمیت بالایی دارد و در صورت بروز مشکلات احتمالی در آینده قابل پیگیری است.

جهت مراجعه به دفاتر مشاور املاک تخصصی و رسمی می‌توانید به سایت ملکانا به عنوان بزرگترین و معتبرترین وب سایت تخصصی املاک مراجعه نمائید.

 

خرید خانه در تهران 2

خرید خانه در تهران با مشاهده تصاویر ملک

خرید خانه در تهران با مشاهده تصاویر ملک و زاویه دید ۳۶۰ درجه یکی از امکانات منحصر بفردی است که سایت تخصصی املاک ملکانا به مشتریان و خریداران عرضه می‌نماید. با امکان مشاهده تصاویر ملک با کیفیت عالی و بازدید غیر حضوری ملک می‌توانید به نحو دقیق‌تری نسبت به بررسی و تصمیم‌گیری در مورد املاک بپردازید.

خرید خانه با توجه به امکانات سایت ملکانا از سهولت بیشتری برای مشتریان برخوردار شده است. در اینصورت امکان مشاهده تعداد زیادی خانه و آپارتمان در مدت زمان کمتر و در هر ساعتی از شبانه روز از طریق وب سایت وجود داشته و در نهایت می‌توانید نسبت به انتخاب درست اقدام نمائید. خرید خانه بطور سنتی علاوه بر صرف وقت و هزینه زیاد از خریداران؛ تعداد محدودی گزینه در اختیار مشتری قرار داده و دامنه انتخاب کوچکتری نیز وجود دارد.

مشتریان و خریداران جهت خرید خانه می‌توانند از امکانات سایت بطور رایگان بهره‌مند گردند.

خرید خانه در تهران 3

انواع خرید خانه

انواع خرید خانه در تهران و شهرستان‌ها را می‌توانید از اینجا جستجو و پیگیری نمائید. خرید، فروش، رهن و اجاره خانه، آپارتمان، زمین و ملک در تهران و شهرستان‌ها در متراژهای گوناگون، نوساز و چند سال ساخت، با امکانات متنوع و شرایط فروش مختلف را می‌توانید از سایت تخصصی ملکانا جستجو و ردیابی نمائید.

چنانچه نیاز به فهرست خانه‌ها و آپارتمان‌های مختلف در محله‌ها و مناطق مختلف تهران دارید و یا جهت خرید خانه با شرایط مناسب از جمله وام کم‌بهره، اقساطی و یا پیش‌فروش خرید خانه در حال جستجو هستید دیگر نیاز به جستجو به روش سنتی ندارید بلکه می‌توانید انواع آیتم‌های مورد نظر خود را در قسمت جستجوی املاک وارد نموده و فهرست گزینه‌های موجود را دریافت نمائید. لیست گزینه‌های موجود آپدیت بوده و مرتب بروزرسانئثی می‌گردد. همچنین با توجه به دامنه وسیع مشتریان بسیاری از فروشندگان ترجیح به ارجاع ملک خود به سایت جهت فروش در اسرع وقت را می‌دهند.

انواع مشخصات خرید خانه در تهران و شهرستان‌ها در دسترس بوده و با قیمت‌های رقابتی و مناسب در دسترس مشتریان قرا دارد. علاوه بر گزینه‌های متعدد خرید خانه در تهران، مشتریان محترم می‌توانند خرید مسکن در سایر شهرستان‌ها را نیز از طریق سایت جستجو و پیگیری نمایند.

ملکانا به عنوان بزرگترین و بروزترین وب‌سایت تخصصی املاک و با آخرین اخبار بازار مسکن و املاک بهترین گزینه جهت خرید خانه بشمار می‌رود.