سرمايه‌گذاری در املاک تهران

سرمايه‌گذاري در املاك هميشه با منافع و سودهايي همراه است كه كسي منكر آن نيست. البته با توجه به ركود املاك و مستغلات، سرمايه‌گذاري در بازار مسكن شايد كار درستي نباشد. البته با توجه و دقت مي‌توان در اين بازار هم سودهاي كلاني را بدست آورد.

سرمايه‌گذاري يك كار بلند‌مدت بوده و لازم است كه در آن صبر و حوصله داشته باشيد تا بتوانيد به موفقيت‌هايي دست يابيد. البته استفاده از تسهيلات بانكي جهت دست‌يابي به اهداف سرمايه‌گذاري شايد فكر خوبي باشد و البته مي‌توانيد در دراز مدت وام اخذ شده را به بانك پرداخت كنيد.

شما با شناسايي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در زمينه ملك و املاك و مستغلات مي‌توانيد در زمينه سرمايه‌گذاري در مسكن و مستغلات به سودهاي كلاني دست يابيد.

تحقيق در مورد سرمايه‌گذاری املاک

قبل از سرمايه‌گذاري لازم است كه در مورد آن تحقيق كنيد. منطقه‌اي كه در آنجا اقدام به سرمايه‌گذاري مي‌كنید در سوددهي به شما تاثير بسزايي دارد.

موقعيت ملک مهم‌ترين عامل برای سرمايه‌گذاری در املاک تهران بزرگ

براي شناسايي ملك سرمايه‌گذاري مي‌توانيد به مشاورين املاك مراجعه كنيد تا بتوانيد بهترين ملك را شناسايي كرده و در آن سرمايه‌گذاري كنيد.

مشاوره با يك سرمايه‌گذار مي‌تواند به شما در زمينه سوددهي از سرمايه‌گذاري در املاك تهران بسيار خوب باشد، البته موقعيت املاك تهران بوسيله عوامل مختلفي سنجيده مي‌شود و برهمان اساس قيمت‌گذاري مي‌شود. وجود عواملي مانند مراكز درماني، رفاهي و مراكز تفريحي و سيستم‌هاي حمل و نقل بر ميزان سوددهي سرمايه‌گذاري شما تاثيرگذار هستند.

سرمايه‌گذاري در املاك 1

موارد مهم براي موقعيت سنجی ملک

  • وجود ملك در مناطق دانشگاهي و امكان اجاره ملك توسط دانشجويان

  • عدم توجه مناطق جرم‌خيز براي سرمايه‌گذاري در املاك

  • سنجش اجاره بها در مناطق مختلف

  • سنجش قيمت ساخت و ساز در مناطق مختلف

  • امتيازات عوامل مختلف بر قيمت‌گذاري ملك

  • شناسايي بهترين خيابان‌هاي يك منطقه از تهران

  • شناسايي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در مناطق مختلف تهران

بايد در ابتدا هدف سرمايه‌گذاري خود را مشخص كنيد تا سرمايه‌گذاري در ملك شما سود‌ده باشد و بتوانيد با آن در زمينه‌هاي مختلف ديگر هم سرمايه‌گذاري كنيد.

خريد زمين جهت سرمايه‌گذاری در املاک تهران بزرگ

بايد هدف از خريد زمين را مشخص كنيد، خريد زمين مي‌تواند براي شما مزاياي خيلي زيادي داشته باشد. بنابراين براي سوددهي لازم است كه در آن هزينه كنيد تا براي شما سودآور باشد.

زمين‌هايي كه در مناطق با جميت زياد قرار دارند، بسيار سودآور هستند و مي‌توانيد روي اين نوع زمين‌ها سرمايه‌گذاري كنيد.

علاوه بر متراژ زمين، موقعيت آن هم تعيين كننده است. وجود زمين در محله‌هايي با تراكم بالا باعث خواهد شد تا به سودهاي كلاني دست يابيد. مناطق غرب و جنوب تهران به دليل بالا بودن تراكم و جمعيت براي دست‌يابي به سودهاي مناسب است و مي‌توانيد در اين مناطق با ساخت و سازهاي مجاز و متراكم به سودهاي كلاني دست يابيد.

زمين‌هاي تجاري مشتريان زيادي ندارند بنابراين ساخت و ساز در آن‌ها نيز رو به كاهش است. خريد زمين‌هايي در مناطق با رشد تجاري كم، سودده نخواهد بود. ريسك خريد زمين را در مناطق تجاري با سود كم بسيار زياد است.

خريد زمين برای تعمير و فروش ساختمان‌های كلنگی

خريد زمين براي بازسازي ساختمان يك روش سودده است. رشد جمعيت باعث شده تا زمين‌هاي مسكوني ارزش و اهميت بسيار زيادي پيدا كنند. شما يك زمين قديمي را خريداري مي‌كنيد و ساختمان آن را بازسازي و نوسازي مي‌كنيد و در نهايت با قيمت بالاتري در مقايسه با هزينه‌هاي خود به فروش مي‌رسانيد. فقط بهتر است كه قبل از خريد ملک با مشاوري در اين رابطه مشورت كنيد. هميشه سعي كنيد كه ساختمان‌هاي نوسازي شده خود را با شرايط آسان‌تري به فروش برسانيد. ساختمان‌ها و آپارتمان‌ها يا براساس برنامه از قبل تعيين شده به فروش مي‌رسد يا در شرايط اضطراري فروش انجام مي‌شود.

بهترين زمان مناسب برای سرمايه‌گذاری در املاک تهران

نوسانات بازار ارز و سكه بر بازار ملک و مسكن هم تاثيرگذار است و البته هردو آن‌ها نيز از تحولات سياسي تاثير مي‌پذيرند. گاهي اوقات مشاهده مي‌كنيد كه بازار املاك تهران رو به رشد است و در برخي اوقات دچار ركود و سكون شده است. زمانيكه قدرت خريد مردم پايين است شما مي‌توانيد با بسياري از گزينه‌ها، سرمايه‌گذاري املاك خود را به خوبي و با قدرت به پيش ببريد. بهترين زمان براي سرمايه‌گذاري زماني است كه ملك و املاك با تعداد بيشتري عرضه مي‌شود ولي تقاضا براي آن بشدت رو به كاهش است.

بهترين املاک تهران برای سرمايه‌گذاری املاک تهران بزرگ   

املاكي با امكانات رفاهي كم سود چنداني ندارند، بنابراين حتما به اين گزينه توجه داشته باشيد و امكانات رفاهي ملك خود را افزايش دهيد تا مشتريان خيلي زيادي داشته باشيد.

شما مي‌توانيد آپارتمان‌هاي نوسازي را خريداري كنيد تا با اين روش هزينه ساخت و ساز خود را كاهش دهيد و همين امر موجب خواهد شد تا به هنگام اجاره يا فروش ملک، مشكلات كمتري را تجربه كنيد.

ساختمان‌هايي با نورگيري بالا و زيبايي نماي خارجي طرفداران خيلي زيادي دارد، بنابراين حتما به اين نكات و ساير نكات معماري و عمراني توجه داشته باشيد.

سرمايه‌گذاري بايد به گونه‌اي باشد كه سرمايه شما برگردد و دوباره بتوانيد در املاك ديگري سرمايه‌گذاري كنيد.