سایت املاک

سایت املاک ملکانا یکی از بزرگترین و معتبرترین سایت‌های املاک و مستغلات در تهران و سایر شهرستان‌ها بشمار می‌رود. در وب سایت تخصصی املاک می‌توانید انواع اطلاعات در مورد خانه، آپارتمان، زمین و واحدهای مسکونی، اداری و تجاری را جستجو و فهرست نمائید.

امروزه دیگر روش‌های سنتی جستجو، خرید و فروش و رهن و اجاره به تنهایی کارساز نبوده و افراد وقت و هزینه زیادی را باید صرف آن نمایند. در نهایت نیز خریداران و یا افراد مستاجر از میان تعداد محدودی گزینه باید انتخاب خود را انجام دهند.

در سال‌های اخیر روش‌های نوین بازاریابی و خرید و فروش املاک به تدریج جایگزین روش‌های قدیمی گردیده است. با ایجاد و پیدایش انواع مختلف سایت املاک که بطور تخصصی به این امر پرداخته، خرید و فروش و رهن و اجاره به امری آسان بدل شده است. از یک سو فروشندگان و موجرین فایل‌های خود را به وب سایت تخصصی املاک ارجاع داده و از سویی خریداران و مستاجرین زیادی به سایت املاک رجوع می‌کنند.

با توجه به حجم بالای متقاضیان، فایل‌های موجود در سریع‌ترین زمان ممکن به فروش و یا اجاره رسیده و بایگانی کاملی در وب سایت تخصصی املاک یافت می‌شود. حال به معرفی یکی از برترین وب سایت املاک می‌پردازیم.

سایت املاک 1

سایت املاک ملکانا

سایت املاک ملکانا یکی از بروزترین و کامل‌ترین بایگانی املاک و مستغلات در تهران و سایر شهرستان‌ها را در خود دارد. سایت املاک ملکانا مجموعه امکانات متنوع و متفاوتی را نسبت به دیگر انواع وب سایت املاک موجود به متقاضیان ارائه می‌دهد.

مراجعه‌کنندگان به وب سایت از انواع امکانات موجود در سایت املاک ملکانا شامل جستجوی املاک بر اساس آیتم‌های مورد نظر، قیمت، محل مورد نظر و سایر عوامل برخوردار بوده و فهرست املاک موجود را مشاهده می‌نمایند. همچنین اطلاعات املاک موجود مانند سن بنا، تعداد اتاق‌ها، امکانات هر واحد، متراژ، قیمت پیشنهادی مالک، آدرس و محله‌ای که ملک در آن واقع است نمایش داده می‌شود.

یکی از امکانات منحصر بفرد سایت املاک ملکانا امکان مشاهده تصاویر املاک موجود بصورت ۳۶۰ درجه، با کیفیت عالی و تمام جزئيات است. با امکان مشاهده تصاویر کامل املاک شما امکان بازدید مجازی ملک را در هر زمان از شبانه‌روز خواهید داشت. بسیار اتفاق افتاده است که افراد پس از مشاهده تصاویر ملک تصمیم به خرید آن گرفته و یا حتی در مواردی از خرید منصرف گشته‌اند. واقعیت این است که مشاهده تصاویر ملک به خریداران و متقاضیان در مورد تصمیم درست و بر طبق واقعیت کمک زیادی نموده و از اتلاف وقت و هزینه متقاضیان جلوگیری می‌نماید.

سایت املاک 2

مشاهده تصاویر املاک در سایت املاک ملکانا

مشاهده تصاویر املاک در سایت املاک ملکانا دارای مزایای زیادی است. با مشاهده تصاویر املاک متقاضی می‌تواند در هر زمان از شبانه‌روز به بازدید مجازی ملک پرداخته و سپس تصمیم به بازدید حضوری و انجام معامله نماید. همچنین در صورتیکه املاک مورد نظر رضایت و نظر مشتری را جلب ننمود از اتلاف وقت و هزینه مشتری جلوگیری می‌نماید. در این صورت متقاضی می تواند وقت خود را صرف گزینه‌های دیگر نماید.

نکته قابل ذکر امکان استفاده از امکانات سایت املاک ملکانا بطور رایگان برای تمام افراد است. در صورت داشتن هر گونه سوال و یا پیشنهاد می‌توان با کارشناسان مجرب سایت تخصصی املاک ملکانا تماس حاصل نموده و از مشاوره افراد متخصص در این زمینه بهره‌مند گردید. انواع قیمت‌های مناسب و شرایط گوناگون خرید املاک و مستغلات در سایت تخصصی املاک ملکانا در دسترس متقاضیان بوده و افراد با گزینه‌های متفاوتی روبرو هستند. چنانچه تصمیم به فروش و یا اجاره املاک خود دارید و یا به عنوان خریدار و مستاجر نیاز به خرید و یا رهن و اجاره واحدهای مسکونی، اداری و تجاری در تهران و سایر شهرستان‌ها دارید سایت املاک ملکانا بهترین گزینه پیش روی شماست.

سایت املاک 3

انواع اطلاعات ملکی در سایت املاک

انواع اطلاعات ملکی در سایت املاک توسط کارشناسان خبره و مجرب در معرض نمایش قرار می‌گیرد. متقاضیان می‌توانند علاوه بر جستجوی املاک مد نظر نسبت به انواع اطلاعات در مورد معاملات ملکی، انواع ملک، موارد مرتبط با تنظیم سند رسمی و نوشتن مبایعه‌نامه، نکات حقوقی و کاربردی در خرید خانه و آپارتمان، انواع دعاوی ملکی، مشاوره حقوقی ملک، میزان کمیسیون، قیمت املاک در مناطق مختلف، اخبار و گزارش‌های مربوط به بازار مسکن و معاملات املاک، راه‌های جلوگیری از مشکلات و خسارات احتمالی در خرید و فروش املاک و بسیاری اطلاعات و اخبار مفید و سودمند در رابطه با بازار مسکن و قوانین مدنی و جاری بر معاملات املاک را در سایت تخصصی املاک مشاهده نمایند.

همانطور که می‌دانید با انواع اطلاعات و دانستنی‌های سودمند در رابطه با املاک و معاملات ملکی دیگر مقوله خرید و فروش املاک یک موضوع مبهم و پر رمز و راز برای طرفین معامله نبوده و افراد با کمی آگاهی و مطالعه وب سایت املاک و بهره‌گیری از مشاوره وکلای مجرب ملکی می‌توانند از هرگونه ضرر و زیان طی انجام معاملات ملکی جلوگیری نمایند.