اصغری مهرآبادی به عنوان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، ضمن اشاره به این که گروهی از پیمانکاران مسکن مهر از آن چه به عنوان حق الزحمه آن ها تعریف شده، مبلغ بیشتری را دریافت نموده اند تصریح کرد: این پیمانکاران پول بیشتری دریافت کردند و خدمات کمتری ارائه نمودند. به گفته قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، برای جبران تغییر قیمت در فاز ۸ پردیس، تهاتر زمین با پیمانکاران در پیش گرفته خواهد شد.

احمد اصغری مهرآبادی پس از حضور در جلسه پیگیری مشکلات حاکم بر فاز ۸ پردیس، با تأکید بر این که گروهی از پیمانکاران بیش از خدماتی که ارائه نمودند، پول دریافت کردند افزود: این افراد به رغم این که پول بیشتری اتخاذ نمودند اما حتی به تعهداتشان پایبند نبودند و مسئولیت هایشان را در موقع مقرر تحویل ندادند. اصغری مهرآبادی از نگاه مثبت وزارت راه و شهرسازی به پروژه مسکن مهر در پردیس خبر داد و اظهار داشت: تاکنون بیش از دیگر شهر ها، به پردیس برای پیشبرد طرح مسکن مهر کمک شده است.

وی از تهاتر زمین با پیمانکاران خبر داد و تلاش های صورت گرفته برای جبران تغییر قیمت تجهیزات مورد نیاز را به عنوان مهم ترین اقدامات صورت گرفته معرفی کرد.

اصغری مهرآبادی ضمن اشاره به این که وزیر جدید راه و شهرسازی نگاه مثبتی به پروژه مسکن مهر دارد اذعان نمود: امید است مشکلات این طرح به زودی از میان برداشته شوند و در شهر جدید پردیس هم شاهد مشکل و ایراد جدی نباشیم.

اصغری مهرآبادی در نهایت از وضعیت واحد های مسکونی مهر در فاز ۸ دیدن کرد و تصریح نمود: تا زمانی که این مشکلات به طور کامل از میان برداشته نشوند به چنین جلسه هایی ادامه خواهیم داد.

مشکلاتی که بر سر راه پیشبرد پروژه مسکن مهر در فاز ۸ پردیس قرار دارند توسط اعضای هیأت امنای فاز ۸ مطرح شدند. در واقع این افراد به عنوان نمایندگان سازندگان واحد های مسکونی در این فاز، مشکلات موجود را برای قائم مقام وزیر راه و شهرسازی تشریح کردند.

از جمله خواسته پیمانکاران از قائم مقام وزیر، تعیین یک قیمت دقیق برای اقلام نصبی بود. به گفته پیمانکاران همزمان با نوسانات ارز، قیمت ها تغییر می کند و نیاز است منابع مالی مورد نیاز طبق برآورد های انجام شده در اختیار پیمانکاران قرار بگیرد.

این مقام مسئول از برگزاری این جلسات به صورت هفتگی خبر داد و افزود: این روند ادامه خواهد داشت تا زمانی که مشکلات از میان برداشته شوند.

  • منبع خبر : مشرق نیوز