معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل، از تکمیل ۸۹۳ واحد مسکونی مهر در اردبیل خبر داد و اذعان نمود: اولویت ما ساخت ۴۱۳۷۸ واحد مسکونی مهر در اردبیل بود که از این تعداد کار ۴۰ هزار و ۴۸۵ واحد تمام شده و در اختیار متقاضیان و خریداران قرار گرفته اند.

شهرام باباخانی در خصوص وضعیت فعلی واحد های مسکونی مهر در اردبیل این طور گفت: تکمیل ۸۹۳ واحد مسکونی مهر در اردبیل در دست بررسی قرار دارد. به گفته این مقام مسئول، از ۴۱ هزار و ۳۷۸ واحد مسکونی که در لیست ساخت قرار دارند، فرآیند احداث ۴۰ هزار و ۴۸۵ واحد به پایان رسیده است.

ایشان در ادامه این طور گفتند: یکی از مهم ترین خواسته صاحبان واحد های مسکونی مهر، تکمیل و ارائه آن هاست که برخی از این واحد ها سال هاست ناتمام باقی مانده اند. این مقام مسئول این طور صحبت هایش را ادامه داد: بهتر است در این راستا تصمیمات جدی اخذ گردد و در راستای تأمین واحد های مورد نیاز مردم گام های اساسی برداشته شود.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل، ضمن اشاره به این که نیاز است تمام واحد هایی که در اختیار متقاضیان قرار می گیرند واجد شرایط و مشخصات تعیین شده باشند گفت: هیچ کدام از واحد ها را نباید به صورت ناقص به متقاضیان واگذار کرد. وی افزود: تمام واحد ها را پس از اتمام مراحل زیرساختی و آسفالت جاده ها در اختیار افراد قرار خواهیم داد.

این مقام مسئول بار دیگر تعداد واحد های مسکونی باقی مانده در اردبیل را ۸۹۳ واحد خواند و عنوان کرد: این واحد ها عموما مربوط به پروژه وحدت می باشند. وی ضمن اشاره به این که پیشبرد و تکمیل واحد های مسکونی مهر نیازمند تلاش مضاعف پیمانکاران است گفت: انتظار می رود پیمانکاران تمام تلاششان را به کار بگیرند و عملیات مربوط به تکمیل واحد ها را با سرعت بیشتری پیش ببرند.

ایشان از دیگر پروژه های در دست اجرا را ساخت هشت مسجد و مدرسه در شهرک های مسکن مهر عنوان کردند و گفتند: همکاری خیرین مدرسه ساز در این زمینه کمک کننده بود ضمن این که بهسازی مدارس استان هم در این زمینه ارزشمند بوده است. ایشان ادامه دادند: امید است چنین فعالیت هایی کماکان ادامه داشته باشد و بتوانیم در آینده با سرعت بیشتری ساخت واحد های مسکونی مهر را به پایان ببریم.

  • منبع خبر : تسنیم نیوز