فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کهگیلویه و بویر احمد از احداث ۲۳۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد و اذعان نمود: تا تیر ماه سال آینده مراحل ساخت این واحد ها به پایان خواهد رسید و واحد های ساخته شده در اختیار متقاضیان قرار خواهند گرفت.

آیین افتتاح واحد های مسکونی مددجویان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به صورت نمادین برگزار گردید. لازم به توضیح است محل برگزاری این مراسم روستای تنگ بود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کهگیلویه و بویر احمد ضمن اشاره به این که مسکن یکی از نیاز های اساسی هر خانواده ای است افزود: دستیابی به مسکن یک آرامش روانی می آفریند و شرایط زندگی را تسهیل می کند.

سرهنگ حمزه محقق زاده، از امضای قراردادی میان اداره کل کمیته امداد خمینی (ره) با سپاه فتح استان خبر داد و تصریح نمود: بر اساس این توافق، ۲۳۰ واحد مسکونی احداث خواهند شد و در اختیار مددجویان کمیته امداد خمینی کهگیلویه و بویر احمد قرار خواهند گرفت.

وی جزئیات این طرح را شفاف تر توضیح داد و اذعان نمود: این پروژه از شهریور ماه سال جاری در دست اجرا قرار گرفته است که تاکنون تعدادی از واحد ها به مرحله بهره برداری رسیده اند و برخی از آن ها کماکان به نقطه پایان نرسیده اند.

ایشان صحبت هایشان را این طور ادامه دادند: کلید ۵ واحد در اختیار صاحبانشان قرار گرفته و این تعداد از خانه ها به بهره برداری رسیده اند. محقق زاده از هزینه لازم برای ساخت این واحد ها سخن گفت و اذعان نمود: در قبال ساخت واحدی با مساحت ۵۰ متر مربع، اعتباری حدود ۳۰۰ میلیون ریال کنار گذاشته شده است.

ایشان در ادامه این طور گفتند: تلاش خیرین و گروه های جهادی در پیشبر اهداف این پروژه قابل تقدیر است. وی مشارکت های همه جانبه این گروه های جهادی را به فال نیک گرفت و افزود: توأمان با جشن انقلاب در بهمن ماه و همزمان با جشن ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب، تعدادی دیگر از این واحد ها را در اختیار متقاضیان قرار خواهیم داد. به گفته محقق زاده، طبق پیش بینی های انجام شده، تعداد این واحد ها به ۲۶ مورد خواهد رسید.

وی این طور صحبت هایش را ادامه داد: بر اساس قرارداد تنظیم شده، واحد هایی که به مرحله اجرا می رسند نهایتا در اختیار مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار خواهند گرفت و انتظار می رود تا تیرماه سال آینده، ساخت این واحد ها به پایان برسد و به متقاضیان واگذار شوند.

  • منبع خبر : تسنیم نیوز