مسلماً معاملات املاک در بین انواع معاملات دیگر از ریسک بیشتری برخوردار است. زیرا دلالان و سودجویان زیادی در این عرصه از معاملات به صورت غیر مجاز فعالیت می‌کنند که این خطر ریسک معاملات ملکی را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

اما اگر به یک منبع قابل اعتماد، متخصص و مرجع در این زمینه برای معاملات ملکی خود مراجعه کنید، با اطمینان کامل معامله‌ای سالم و به دور از استرس را تجربه خواهید کرد. در این مقاله قصد داریم شما را با امکانات بهترین مشاور املاک تهران که به صورت آنلاین فعالیت می‌کند، آشنا کنیم تا با استفاده از آن در معاملات خود حرفه‌ای‌تر و آگاهانه‌تر عمل کنید.

بهترین مشاور املاک تهران 1

 دسترسی آسان به منبع بزرگی از ملک‌ها برای فروش و اجاره

فرقی نمی‌کند که شما ملکی برای خرید، فروش، رهن و یا اجاره در نظر داشته باشید. بهترین مشاور املاک تهران یعنی ملکانا،  هم برای خریداران و هم برای فروشندگان امکاناتی را در نظر گرفته است که موجب راحتی و آسایش هر دو طرف در یک معامله‌ی ملکی خواهد شد.

اگر قصد خرید و یا اجاره‌ی خانه‌ای را دارید فقط کافی است نرم افزار ملکانا را در تلفن همراه خود نصب کنید و یا به سایت ملکانا مراجعه کنید. با در اختیار داشتن یک منبع مرجع از املاک قابل معامله در دستان خود به راحتی می‌توانید گزینه‌ی مناسب مورد نظر خود را پیدا کرده و با مشاورین این املاک ارتباط برقرار کنید.

اگر قصد فروش ملک خود را دارید نیز می‌توانید با کارشناسان فروش بهترین مشاور املاک تهران ارتباط برقرار کنید و با استفاده از امکانات نرم افزار و یا سایت ملکانا آن را برای فروش در دسترس عموم قرار دهید.

مقایسه‌ی همه جانبه‌ی گزینه‌های مورد نظر شما

اگر تا به حال فکر می‌کردید که مقایسه‌ی قیمت اجناس فقط از عهده‌ی سایت‌های فروشگاهی آنلاین بر می‌آید سخت در اشتباهید! زیرا ملکانا این امکان را در اختیار شما قرار داده است که گزینه‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و یک مقایسه‌ی همه جانبه بین گزینه‌های نهایی خود انجام دهید.

این مقایسه علاوه بر قیمت شامل اطلاعات جزئی مربوط به ملک و امکانات قابل دسترس ملک نیز می‌باشد که همگی در اختیار شما قرار داده شده است تا به راحتی و با اطمینان خاطر بیشتر معاملات ملکی خود را انجام دهید.

بهترین مشاور املاک تهران 2

بررسی و شرح امکانات و ویژگی‌های جزئی املاک به طور کامل

هنگامیکه وارد سایت و یا نرم افزار ملکانا، بهترین مشاور املاک تهران، می‌شوید با کلیک بر روی گزینه‌ی مورد نظر خود طیف وسیعی از اطلاعات مربوط به گزینه‌ی مورد نظر از بررسی ویژگی‌های جزئی مربوط به خانه تا بررسی جزئیات و امکانات منطقه‌ای که خانه‌ی مورد نظر در آن قرار دارد به طور دقیقی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته‌اند.

مواردی مانند مزایا و معایب خانه، دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی، دسترسی به پمپ بنزین، محدودیت‌های ترافیکی و اطلاعاتی مربوط به محل ملک مانند بافت انسانی محله، تاریخچه‌ی محله و امکانات آن نیز در بهترین مشاور املاک تهران مورد بررسی قرار گرفته‌اند. همه‌ی این اطلاعات جهت آشنایی بیشتر خریدار با ملک مورد نظر خود تهیه شده است.

استفاده از عکس‌های ۳ بعدی برای معرفی املاک

ملکانا به عنوان بهترین مشاور املاک تهران و نیز به عنوان اولین سایت انحصاری معاملات ملکی به صورت آنلاین از تصاویر ۳ بعدی برای معرفی املاک موجود در سایت خود استفاده می‌کند. با استفاده از این عکس‌ها شما به راحتی می‌توانید یک تصویر و جلوه‌ی کلی از ملک مورد نظر خود را قبل از دیدن حضوری آن داشته باشید. این کار باعث می‌شود شما راحت‌تر تصمیم بگیرید و سریع‌تر به گزینه‌های نهایی خود برای یک معامله‌ی ملکی دست پیدا کنید.

کارشناسی قیمت املاک

این مورد از امکانات مخصوص فروشندگان ملک است. ملکانا به منظور راحتی و آسایش بیشتر فروشندگان ملک، امکاناتی را به صورت پیشرفته در سایت خود قرار داده است که به راحتی می‌توانید با وارد کردن شاخص‌های مورد نظر ملک خود در قسمت کارشناسی ملک از ارزش مالی آن مطلع شوید.

از آن جهت که ملکانا بخش عظیمی از امکانات خود را به صورت اینترنتی ارائه می‌دهد، قیمت‌ها در آن همیشه به روز هستند و این ارزیابی قیمتی با اطلاعات دقیق روز انجام شوند. بهترین مشاور املاک تهران این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی و با قیمت‌های به روز شده ملک خود را ارزیابی کنید.

بهترین مشاور املاک تهران 3

سخن پایانی

هدف ملکانا از ایجاد یک بستر این چنینی ایجاد یک مرجع بزرگ و قابل اطمینان برای معاملات املاک و همچنین کاهش سوء استفاده‌ی کلاهبرداران و سودجویان غیر مجاز از معاملات ملکی است. زیرا تمام املاکی که در این سایت قابل خرید و فروش هستند از طریق مشاورین معتبر املاک قابل تایید هستند و شما به راحتی می‌توانید گزینه‌ی مناسب خود را برای خرید، رهن و یا اجاره از طریق بهترین مشاور املاک تهران یعنی ملکانا انتخاب کرده و معامله‌ی ملکی خود را با اطمینان خاطر انجام دهید.