سایت املاک تهران

سایت املاک تهران ملکانا به عنوان بزرگترین سایت املاک و مستغلات تهران و شهرستانها محسوب می‌شود. ملکانا یکی از معتبرترین و کامل‌ترین بانک‌های اطلاعاتی موجود در زمینه خرید و فروش و رهن و اجاره زمین، آپارتمان، واحد مسکونی، تجاری و اداری در تهران و سایر شهرهای ایران را دارد.

فایل‌های املاک موجود در سایت بروز بوده و بطور مرتب و روزانه براساس آخرین وضعیت فایل‌های موجود بروزرسانی می‌گردند. با توجه به حجم بالای فایل‌های موجود و گردش کار بالای سایت مشتریان و خریداران می‌توانند آخرین وضعیت املاک در تهران را مشاهده نمایند. همچنین فروشندگان و موجرین بسیاری نسبت به اعلام ملک خود به سایت جهت فروش و یا اجاره ملک در اسرع وقت و بالاترین قیمت پیشنهادی ممکن اقدام می‌نمایند.

در سایت املاک ملکانا امکانات و شرایط جستجو بر اساس آیتم‌های مد نظر مشتریان وجود داشته و در کمترین زمان ممکن مشتریان می‌توانند لیست املاک مورد جستجوی خود را پیدا نمایند. در قسمت جستجوی املاک گزینه‌های متعددی در نظر گرفته شده که براساس میزان بودجه، متراژ، تعداد اتاق، موقعیت و محله و بسیاری عوامل دیگر می‌توان فهرست املاک موجود در سایت را مشاهده و بررسی نمود.

سایت املاک ملکانا دارای امکانات منحصر بفردی نیز بوده که به تشریح آن می‌پردازیم.

سایت املاک تهران 1

امکانات سایت املاک تهران ملکانا

از جمله امکانات سایت املاک تهران ملکانا می‌توان به امکان جستجوی املاک بر اساس فیلترهای مختلف مانند کد ۶ رقمی ملک، خرید و فروش، رهن و اجاره، حداقل قیمت، حداکثر قیمت و حدود متراژ مورد نظر وجود دارد. همچنین آیتم‌های پیشرفته همانند تعداد اتاق، تعداد طبقات، سن بنا، تعداد واحد در هر طبقه، طبقه ملک، نوع ملک که می‌تواند ویلایی و یا آپارتمان باشد، نوع سند بصورت اداری یا مسکونی و آیتم‌های دیگری همانند آسانسور، انباری، پارکینگ و بالکن در منوی جستجو وجود داشته که قابل بررسی و انتخاب است.

سایت املاک تهران ملکانا تعداد فایل‌های موجود در هر محله و منطقه تهران را به صورت عدد بر روی نقشه تهران نمایش می‌دهد. این ویژگی سبب می‌گردد تا بیننده در اولین نگاه متوجه تعداد فایل‌های موجود در هر منطقه گردد و دید کلی نسبت به آن پیدا نماید. از دیگر امکانات سایت املاک تهران ملکانا منوهای فرصت ویژه سرمایه‌گذاری، سپردن ملک، کارشناسی قیمت و خدمات حقوقی بوده که نسبت به ارائه خدمات متنوع به مشتریان اقدام می‌نماید.

همچنین انواع اطلاعات مفید و سودمند در زمینه بازار مسکن، ملک و املاک و اخبار مرتبط با مسکن در سایت املاک تهران ملکانا قابل مشاهده است.

سایت املاک تهران 3

مزایای استفاده از سایت املاک تهران ملکانا

از مزایای استفاده از سایت املاک تهران ملکانا علاوه بر امکانات و موارد اعلام شده فوق، می‌توان به امکان مشاهده تصاویر املاک موجود توسط بازدیدکنندگان اشاره نمود. بازدیدکنندگان سایت املاک تهران می‌توانند پس از جستجوی ملک مورد نظر تصاویر آن را بصورت ۳۶۰ درجه و با کیفیت عالی و از تمام زوایا مورد بررسی قرار دهند. مشاهده تصاویر ملک امکان تصمیم‌گیری دقیق‌تر را به مشتریان داده و مزیت بزرگی محسوب می‌شود.عکاسان حرفه‌ای سایت با تهیه تصاویر از مکان‌های مختلف و زوایای متفاوت امکان مشاهده ملک را فراهم می‌نمایند.

نکته قابل ذکر این است که استفاده و بهره‌برداری از امکانات سایت املاک تهران ملکانا رایگان بوده و بازدیدکنندگان نیازی به پرداخت هزینه و یا حق عضویت ندارند. از دیگر مزایای استفاده از سایت املاک تهران ملکانا بهره‌مندی از بلاگ ملکانا به عنوان مرجع معتبر در زمینه اخبار و اطلاعات مسکن است.

در بلاگ ملکانا می‌توانید انواع اخبار، بخشنامه‌ها و اطلاعیه‌های موجود در مورد مسکن و املاک را پیگیری نمائید.

سایت املاک تهران 2

بلاگ سایت املاک تهران ملکانا

در بلاگ سایت املاک تهران ملکانا آخرین اخبار حوزه مسکن، مطالبی در مورد معاملات املاک، دفاتر مشاور املاک، نحوه خرید خانه، شرایط حقوقی در تنظیم مبایعه‌نامه، قوانین مدنی و حقوقی در رابطه با املاک و بسیاری مطالب سودمند دیگر قابل مشاهده است. بلاگ سایت املاک تهران ملکانا هر لحظه با جدیدترین اخبار و اطلاعیه‌های سازمان‌ها و ارگان‌های ذیربط بروزرسانی شده و به عنوان مرجع قابل اعتماد و رسمی در این زمینه بشمار می‌رود. چنانچه نیاز به هرگونه اطلاعات در زمینه مسکن و املاک دارید می‌توانید آنرا در بلاگ ملکانا جستجو نمائید.

همچنین مطالب مفید و سودمندی در مورد مناطق و محلات مختلف تهران از جمله تاریخچه محله، امکانات موجود در محله شامل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، انواع مراکز خرید و رستوران‌ها، نحوه دسترسی به پمپ بنزین و مراکز تهیه سوخت گاز، وضعیت بافت محله، نحوه حمل و نقل و دسترسی‌های موجود و بسیاری از اطلاعات دیگر در مورد مناطق مختلف تهران را می‌توانید از سایت املاک تهران ملکانا مشاهده نمائید.

مقالات موجود به مشتریان در مورد خرید و یا اجاره ملک در مناطق و محلات مختلف نگرش صحیح داده و در تصمیم گیری‌های افراد نقش مهمی خواهد داشت. لذا در صورت تصمیم به خرید ملک پیشنهاد می‌گردد مقالات وبلاگ سایت املاک تهران ملکانا را مورد بررسی و مطالعه قرار دهید.