فروش آپارتمان

فروش آپارتمان، زمین، ویلا، انواع واحدهای مسکونی، اداری و تجاری را می‌توانید از طریق سایت‌های تخصصی املاک و مستغلات به انجام رسانید. همچنین جهت خرید آپارتمان، زمین و ویلا با مراجعه به سایت‌های تخصصی املاک می‌توانید به گزینه‌ها و پیشنهادات متعددی دسترسی پیدا نمائید.

خرید و فروش آپارتمان امری مهم و حساس بوده که در صورت عدم آگاهی طرفین از قوانین حاکم بر فروش آپارتمان و یا عدم توجه به نکات مهم اعم از حقوقی و یا کاربردی در خرید و فروش آپارتمان می‌تواند سبب بروز مشکلاتی برای طرفین قرارداد گردد.

نکته مهم دیگری که هنگام خرید و فروش ملک باید مد نظر قرار گیرد مفاد و تبصره‌های موجود در متن مبایعه‌نامه است. معمولا در مبایعه‌نامه مواردی در خصوص پرداخت خسارت و یا جریمه دیرکرد توسط طرفین در صورت عدم پایبندی به تعهدات خود قید می‌گردد.

توجه به این موارد و یا ذکر نمودن موارد فوق می‌تواند ضمانت اجرایی در جهت تنظیم سند رسمی و قطعیت معامله داشته باشد. توصیه می‌گردد در هنگام خرید و فروش آپارتمان در صورت عدم آگاهی کافی در خصوص فرآیند خرید و فروش ملک از مشاوره وکیل ملکی بهره‌مند شوید.

حال به معرفی وب سایت تخصصی خرید و فروش ملک به شرح ذیل می‌پردازیم.

خرید و فروش آپارتمان 1

خرید و فروش آپارتمان در سایت املاک

خرید و فروش آپارتمان در سایت املاک و مستغلات ملکانا به راحتی و اطمینان خاطر صورت می‌پذیرد. سایت تخصصی املاک ملکانا با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب ملکی و مشاوره با وکلای با تجربه ملکی و همچنین بایگانی بزرگ، معتبر و بروز املاک در تهران و شهرستان‌ها یکی از گزینه‌های مورد اعتماد خریداران و فروشندگان ملک بشمار می‌رود. از اینرو جهت خرید و فروش آپارتمان، زمین، ویلا و واحدهای مسکونی، اداری و تجاری فروشندگان و خریداران زیادی به سایت مراجعه می‌نمایند.

در نوار بالای صفحه اصلی سایت منوی سپردن ملک قابل مشاهده است. فروشندگان و مالکان جهت فروش آپارتمان، خانه، ویلا، زمین و املاک خود می‌توانند از طریق این منو اقدام به ثبت درخواست نمایند. پس از ثبت درخواست فروشنده، کارشناسان مربوطه با فروشنده تماس حاصل نموده و در صورت تمایل فروشنده و رضایت وی اقدام به تهیه عکس و فیلم جهت درج در سایت می‌نمایند. لازم بذکر است که تمام موارد فوق رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه از سوی فروشنده نمی‌باشد. پس از ثبت مشخصات ملک در سایت می‌توانید اطمینان داشته باشید که با توجه به حجم بالای معاملات و جامعه بزرگ مشتریان، درخواست شما بزودی اجرا می‌گردد.

خرید و فروش آپارتمان 2

دیگر امکانات فروش آپارتمان در سایت ملکانا

از دیگر امکانات فروش آپارتمان در سایت ملکانا می‌توان به منوی کارشناسی قیمت در بالای صفحه اصلی اشاره نمود. مالکین و فروشندگان جهت فروش آپارتمان، خانه و سایر املاک خود قبل از هر اقدامی نسبت به استعلام قیمت ملک خود اقدام نمایند.

در منوی کارشناسی قیمت ملک با وارد کردن اطلاعات ملک مورد نظر درخواست کارشناسی قیمت ثبت می‌گردد. پس از ثبت اطلاعات اولیه ملک و انتخاب محدوده جغرافیایی آن بر روی نقشه و کلیک نمودن بر روی گزینه محاسبه قیمت ملک می‌توانید از قیمت کارشناسی جهت فروش ملک خود مطلع شوید. این اطمینان به شما داده می‌شود که قیمت کارشناسی ارائه شده با توجه به محاسبات کارشناسی و قیمت‌های املاک در محدوده مورد نظر نمایش داده می‌شود و بسیار به واقعیت نزدیک است.

بدین ترتیب مالکین جهت فروش آپارتمان خود می‌توانند از قیمت کارشناسی و واقعی ملک نیز آگاهی یابند. سایت تخصصی املاک ملکانا با استفاده از کارشناسان و نیروهای آموزش دیده و مجرب بهترین شرایط و گزینه‌ها را برای خریداران و فروشندگان فراهم می‌نماید. از اینرو فروشندگان و خریداران می‌توانند اطمینان داشته باشند که جهت خرید و فروش آپارتمان و ملک با قیمت مناسب و با مشاوره کارشناسان مجرب و وکلای ملکی می توانند از طریق سایت املاک ملکانا اقدام نمایند.

خرید و فروش آپارتمان 3

مشاوره خرید و فروش آپارتمان

مشاوره خرید و فروش آپارتمان، زمین و دیگر املاک از جمله دیگر امکانات سایت املاک ملکانا است. مشاوران و کارشناسان املاک ملکانا دوره‌های تخصصی مربوطه را آموزش دیده و آماده ارائه خدمات به مشتریان و فروشندگان هستند.

تمام اصول و قواعد در خرید و فروش آپارتمان و املاک توسط کارشناسان رعایت گردیده و طرفین قرارداد می‌توانند از صحت قراردادهای عقد شده اطمینان خاطر داشته باشند. ملکانا حافظ منافع خریدار و فروشنده بطور توام بوده و اعتبار و صداقت را مهمتر از همه مسایل دیگر در نظر می‌گیرد.

نکته قابل ذکر در خصوص خرید و فروش آپارتمان و املاک از طریق ملکانا این است که در حال حاضر در جهت رضایتمندی مشتریان و خریداران املاک شرایط ویژه و تخفیفات خاص برای مشتریانی که از طریق ملکانا اقدام به خرید و فروش آپارتمان و سایر املاک می‌پردازند در نظر گرفته شده است. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت از شرایط و تخفیفات ویژه در کمیسیون و قرعه کشی ملکانا اطلاع پیدا نمایند.