سعید حاجیان به عنوان سرپرست فرمانداری شادگان عنوان کرد: در یک بازه هشت ماهه، ۲۳۴ فقره تسهیلات در اختیار نیازمندان شادگانی و مددجویان قرار گرفته است.

وی ضمن اشاره به این که پرداخت این تعداد تسهیلات با در نظر گرفتن میزان نیاز متقاضیان صورت گرفته است اذعان نمود: در این راستا از اولویت بندی های مشخص استفاده کردیم تا آن ها که نیازمندتر هستند زودتر بتوانند به تسهیلات پرداختی دست یابند.

به گفته سرپرست فرمانداری شادگان، تسهیلات پرداخت شده به نیازمندان اعتباری معادل ۶ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان داشته است.

وی در ادامه از اهداف راه اندازی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت سخن گفت و تصریح کرد: مهم ترین هدف ایجاد این صندوق پرداخت تسهیلات کارگشایی و مورد نیاز مددجویان است. به گفته این مقام مسئول، صندوق امداد ولایت، تسهیلات قرض الحسنه مناسب در اختیار نیازمندان قرار می هد.

حاجیان در ادامه ضمن تأکید بر این که کمیته امداد رفع نیاز های مددجویان را در صدر اولویت هایش قرار داده اذعان نمود: راه اندازی صندوق قرض الحسنه کارگشایی و دیگر خدمات ارائه شده از سوی کمیته امداد این ادعا را به خوبی ثابت می کند. سرپرست فرمانداری شادگان این طور گفت: این نوع تسهیلات به منظور از میان برداشتن نیاز های ضروری مددجویان پرداخت می شود که از جمله این نیاز ها می توان به هزینه درمان، تهیه و تعمیر مسکن، کمک هزینه های تحصیلی، ازدواج و بدهکاری های مالی اشاره کرد که با عنایت به نیازمندی متقاضیان به آن ها پرداخت می شود.

  • منبع خبر : مهر نیوز