شهر جدید گلبهار از دیگر مناطقی است که مورد توجه مسئولان برای ساخت واحد های مسکونی قرار گرفته است. جمعی از اعضای شرکت عمران شهر جدید گلبهار از جمله مدیرعامل این شرکت، اعضای هیأت مدیره و پرسنل آن از واحد های مسکونی احداث شده در این شهر جدید بازدید کردند و پارک متحرک و دیگر مجتمع های تجاری اداری را نیز مورد بررسی قرار دادند.

هومن گریوانی به عنوان مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار، پس از دیدار با جمعی از پیمانکاران تعاونی های مسکن مهر ضمن اشاره به این که سرعت ساخت مسکن مهر باید بالا برود از ضرورت توجه به امور کیفی ساختمان سخن گفت و تصریح نمود: کیفیت مسکن هایی که ساخته می شوند از مهم ترین مواردی است که توجه به آن ها ضروری است. وی ادامه داد: بسیاری از متقاضیان قرار است پس از سال ها بالاخره صاحب خانه شوند و انتظار می رود آن چه در نهایت در اختیارشان قرار می گیرد از نظر کیفی واقعا ممتاز و تحسین برانگیز باشد.

وی با تأکید بر این که پیمانکاران می بایست کیفیت را در صدر اولویت هایشان بگذارند افزود: نیاز است ناظران و کارفرمایان هم این شیوه را در پیش بگیرند و این مهم را رسالت خود بدانند. ایشان در ادامه این طور گفتند: با متخلفان برخورد خواهد شد و اگر کسی به سادگی این موارد را نادیده بگیرد با وی برخورد خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار، پس از این که از پارک متحرک و برخی مجتمع های اداری تجاری دیدن نمود گفت: چنین ساختمان هایی از نیاز های اساسی یک شهر هستند از این رو فعالیت های این چنینی باید تداوم داشته باشد و پیوسته صورت بگیرد.

در این نشست، کارفرمایان و پیمانکاران نیز از مشکلاتی که بر سر راهشان قرار دارد صحبت کردند با این هدف که اعضای شرکت عمران شهر جدید گلبهار تصمیماتی را در این زمینه اتخاذ نمایند و به رفع موانع موجود کمک کنند.

  • منبع خبر : تی نیوز