مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویر احمد به منظور پیگیری واحد های مسکونی مهر و رسیدگی به مشکلاتی که بر سر راه این طرح وجود دارد با مدیر شعب بانک مسکن استان دیدار کرد.

مهدی آل وردی به عنوان مدیر شعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویر احمد، با تأکید بر این که راه و شهرسازی باید با بانک در ارتباط و تعامل باشد اذعان نمود: شماری از واحد های مسکونی مهر نیمه کاره رها شده اند که در حال حاضر رسیدگی به این موضوع یکی از مهم ترین مسائل است. وی رفع مشکلات مسکن مهر را خواستار شد و پیشبرد این پروژه را بسیار ضروری خواند.

ایشان ضمن تأکید بر این که شماری از این واحد ها بلاتکلیف رها شده اند اظهار کرد: تعداد مسکن مهر موجود در  استان کهگیلویه و بویر احمد به ۲ هزار و ۱۸۵ واحد می رسد، که ساخت این واحد ها با کمک گرفتن از تسهیلات بانک مسکن محقق شده است. وی این طور صحبت هایش را ادامه داد: این درحالی است که این واحد ها به دلایل مختلف جهت فروش اقساطی به بانک معرفی نشده اند.

ایشان در ادامه تعداد واحد های رها شده مسکن مهر را در شهرستان های مختلف اعلام کردند و عنوان نمودند: تعداد این واحد ها در شهرستان های گچساران، دهدشت و یاسوج به ترتیب ۱۱۲۶ واحد، ۷۶۳ واحد و ۲۹۶ واحد گزارش شده است. به گفته آل وردی، این واحد های مسکونی باید از سوی وزارت راه و شهرسازی به بانک ها جهت فروش اقساطی معرفی شوند.

مدیر شعب بانک استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کردند: در صورت معرفی واحد های مسکونی مهر از سوی وزارت راه و شهرسازی، آمادگی لازم را جهت فروش اقساطی وام مسکن مهر خواهیم داشت.

عبدالمجید نژاد صفوی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، ضمن اشاره به این که بانک مسکن تاکنون فعالیت های ارزشمندی را در حوزه مسکن مهر انجام داده است اذعان نمود: مشکلاتی بر سر راه مسکن مهر همچون مشکل آب و برق بر سر راه مسکن مهر وجود دارد که امید است در اسرع وقت این ایرادات از میان برداشته شوند و اقدامات لازم جهت معرفی این واحد ها به بانک عملی گردد.

  • منبع خبر : تی نیوز