رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اندیکا، به منظور مقاوم سازی واحد های مسکونی موجود در شهرستان اندیکا در برابر حوادث طبیعی چون زلزله، از پرداخت ۱۲۰ فقره تسهیلات خبر داد و اذعان نمود این تسهیلات  در اختیار متقاضیان قرار خواهند گرفت.

وی در خصوص جزئیات تسهیلات پرداختی شفاف تر توضیح داد این طور گفت: برای هر مسکن مبلغی به اعتبار ۲۵ میلیون تومان اختصاص داده شده است که مدت بازپرداخت و کارمزد تعریف شده برای این تسهیلات به ترتیب ۱۵ سال و ۵ درصد می باشد.

محمد خسروی از برنامه های در دست انجام برای خدمت رسانی بهتر به روستاییان گفت و اظهار کرد: طرح هادی از دیگر طرح های در دست اجراست ضمن این که طرح تعیین محدوده ۱۴۰ روستای فاقد دهیاری از دیگر موارد موجود می باشد که بر اساس پیش بینی های صورت گرفته انتظار داریم تا انتهای سال پرونده آن ها بسته شود و به نقطه پایان برسند.

ایشان در ادامه از تعداد سند های صادر شده گفتند و اذعان نمودند: با مشارکت و همکاری اداره ثبت اسناد مجلس سلیمان، ۸۰ فقره سند مالکیت، از ابتدای سال ۹۷ تاکنون ارائه شده که این رقم در مقایسه به پارسال کاهش چشمگیری داشته است. خسروی اظهار کرد: انتظار می رود این اداره در راستای صدور سند های مالکیت جدیت بیشتری به خرج دهد.

این مقام مسئول این طور صحبت هایش را ادامه داد: از آن جا که مالکین ممکن است درصدد باشند تسهیلات مسکن را دریافت کنند از این رو انتظار می رود سند های مالکیت هر چه سریع تر صادر شده و در اختیار متقاضیان قرار بگیرد. در شهرستان اندیکا بالغ بر ۶۱۲ روستا وجود دارد.

اندیکا که به عنوان یکی از شهرستان های شمال شرقی اهواز شناخته می شود دارای سه بخش مرکزی، چلو و آبژدان است.

  • منبع خبر : شهرخبر