برات کریمی به عنوان عضو هیئت مدیره بانک ملی ضمن اشاره به این که استفاده از انرژی های سبز در ساختمان بانک یکی از بهترین اقدامات صورت گرفته است تصریح کرد: در ساختمان بانک از انرژی های سبز و روش های مانع از اتلاف انرژی استفاده شده که تحسین برانگیز است و بی تردید اقدامی ارزشمند به حساب می آید. ایشان در ادامه از ضرورت فروش اموال مازاد بانک در بازه های زمانی تعریف شده سخن گفتند و تصریح کردند: این مهم بایستی در زمان مقرر شده صورت بگیرد چرا یکی از مهم ترین اهداف و اولویت بانک است.

برات کریمی پس از این که از اداره کل مهندسی و املاک بانک بازدید کرد، فروش املاک مازاد بانک را به عنوان یکی از روش های آزاد سازی منابع بانک معرفی نمود و اذعان کرد: چنانچه این مهم به طور پیوسته در بانک ملی صورت بگیرد آن گاه قادر خواهیم بود تسهیلات مناسب تری در اختیار مردم بگذاریم و با ارائه خدمات ایده آل تر به مردم، رضایت خاطر آن ها را فراهم سازیم.

این مقام مسئول، امنیت ساختمان های بانک را از دیگر عوامل درخور توجه اعلام کرد و تصریح نمود: کنترل این امر ضروری است ضمن این که نحوه مصرف سوخت از دیگر مواردی است که به نظارت های پیوسته نیاز دارد. به گفته کریمی از این طریق می توان هزینه های مصرفی ساختمان را به طرز محسوسی کاهش داد.

ایشان در ادامه به روش های صرفه جویی در هزینه های مصرفی اشاره کردند و یکی از بهترین راه های موجود را جلوگیری از استهلاک ساختمان ها معرفی نمودند. وی این طور ادامه داد: گاهی با گامی کوچک می توان  جلوی اتلاف انرژی را گرفت و به واسطه این امر منابع مالی بانک را به میزان زیادی حفظ نمود.

شهریار سعادت به عنوان رئیس اداره کل مهندسی و املاک بنک ملی ایران از دیگر افرادی بود که در این جلسه نقطه نظراتش را ارائه نمود و بخشی از عملکرد این اداره را گزارش کرد.

  • منبع خبر : تی نیوز