بزرگترين سايت املاک

سايت املاك بايد به قدري جامع و بزرگ باشد كه بتوان در آن كليه معاملات املاك را به انجام رساند. البته شايد اين چنين سايت املاك به سختي ايجاد شود. سايت املاك بايد بقدري جامع و كامل باشد كه همه موارد مربوط به خريد و فروش، رهن و اجاره در آن موجود باشد.

در اكثر موارد خريداران و فروشندگان با مراجعه به سايت املاك با دامنه‌هاي مختلف سعي مي‌كنند كه املاك خود را در معرض خريد يا فروش بگذارند.

حتي در سايت املاك مي‌توانيد محل املاك را به صورت پين‌هايي روي نقشه نمايش دهيد تا خريداران و فروشندگان به محل املاك واقف گردند.

وبلاگ مربوط به املاك و خريد و فروش املاک مي‌تواند بهترين منبع براي خريداران و فروشندگان املاك باشد. البته قيمت‌ها بايد واقعي باشد تا خريداران و فروشندگان نسب به املاك ديد واقعي داشته باشند و بتوانند با ديد آگاهانه‌تري ملك مورد نظر خود را انتخاب كنند.

بزرگترين سايت بايد به گونه‌اي تنظيم شود كه بهترين و مناسب ترين املاك در اختيار متقاضيان قرار گيرد.

خريداران و فروشندگان مي‌توانند با نام كاربري وارد سايت شده و مشخصات ملك خود را ويرايش نمايند و حتي مشخصات ملك ديگري را به پنل كاربري خود اضافه كنند.

سايت املاك 2

وب سايت جامع و قدرتمند برای معاملات ملكی

نمايش املاك از زاويه ۳۶۰ درجه مي تواند متقاضيان را نسبت به خريد ملك بيشتر راغب كند. خريداران و فروشندگان دوست دارند كه نسبت به ملك مورد نظر خود همه نوع آگاهي را بدست بياورند و با آگاهي بيشتري ملك مورد نظر خود را خريداري كنند.

عكس و تصاوير بزرگترين املاك كشور بايد باكيفيت بوده و همگي بايد به گونه‌اي انتخاب شوند كه همه زوايا را نشان دهند.

سايت مورد نظر شما بايد به گونه‌اي تنظيم شود كه متقاضيان بتوانند در رنج‌هاي متفاوتي قيمت و در شهرهاي مختلف، املاك مورد نظر خود را جستجو كنند.

بخاطر اين كه همه خريداران و فروشندگان به طور يقين فقط در تهران حضور ندارند و در همه شهرها هستند و مي‌توانند معاملات ملكي را به انجام برسانند.

حتي گاهي اوقات خريداران و فروشندگان املاك شمال كشور را جستجو مي‌كنند. البته در شمال كشور اكثر املاك از نوع ويلايي بوده و بيشتر جنبه تفريحي دارد و بنابراين مي‌توان به اين املاك هم از ديد تجاري و اقتصادي توجه كرد و طوري سرمايه‌گذاري كرد كه همگان بتوانند از آن‌ها استفاده كنند.

ويلاهاي شمال كشور پتانسيل بسيار زيادي دارند و مي‌توانند به لحاظ تفريحي مردم و سرمايه‌گذاران را به خود جلب كنند. حتي گاهي اوقات ويلاهاي شمال كشور سه طبقه و به اصطلاح تريپلكس بوده و امكانات رفاهي كاملي دارند.

همين قضيه براي مناطق گردشگري كشور هم صدق مي كند و مي‌توان همين كار را براي ويلاهاي جزاير كيش و قشم هم تكرار كرد.

قيمت ويلاهاي در مقايسه املاك داخل شهرها قيمت‌هاي بالايي دارند و متقاضيان مي‌توانند براي خريد‌ ويلاها قيمت گزافي را بپردازند.

بزرگترين سايت املاك بايد به گونه اي باشد كه اكثر مردم در آن عضو بوده و املاك خود را براي خريد يا فروش به معرض نمايش گذاشته باشند.

اين چنين سايت املاك بايد به گونه‌اي باشد كه بتواند نظر مردم را جلب كند. در صورتيكه منبع آن كد باز باشد مردم نيز مي‌توانند در ساخت آن مشاركت داشته باشند.

مدير وب سايت بايد هر لحظه اطلاعات سايت را بروزرساني كند تا جديدترين اطلاعات در اختيار مردم قرار بگيرد. گاهي اوقات افزونه‌هايي روي سايت نصب مي‌شود كه مي‌تواند جهت رفاه بيشتر مردم باشد، به طور مثال افرونه‌اي جهت اعلام جديدترين املاك يا معامله شدن ملكي و خارج شدن آن از وب سايت كه خريداران و متقاضيان ديگر به دنبال خريد يا فروش آن نباشند.

اين چنين وب سايتي منحصربفرد بوده و مي‌تواند كليه نيازهاي متقاضيان را برآورده كند و البته با سختي‌هاي خيلي زيادي ساخته خواهد شد.

با مشاركت مردم هرچه سريع‌تر مي‌تواند ساخته شده و هر روز و هر لحظه بروزرساني شود تا جوابگوي نيازهاي رو به رشد مردم باشد.

نيازهاي مردم متناسب با شرايط دگرگون مي‌شود، بنابراين اين چنين وب سايتي هم بايد متناسب با شرايط زماني به پيش برود.

نيازهايي كه به طور مثال از خريد به اجاره يا رهن خانه تغيير مي‌كند. مبالغ اجاره يا رهن نيز تعيين كننده بوده و در شهرهاي مختلف هم متفاوت خواهد بود.

گاهي مواقع بهتر است كه هر شهر وب سايت املاك جداگانه‌اي براي خود داشته باشد و بدين ترتيب مردم همان شهر در رابطه با نيازمندي‌هاي ملكي خود به وب سايت مراجعه خواهند كرد.

سايت املاك 1

وب سايت‌هاي شهر تهران بسيار زياد است و هر روز بر تعداد آن‌ها افزوده مي‌شود، طوريكه برخي به دليل عدم استفاده به وب سايت‌هاي مرده‌اي تبديل مي‌شوند، زمانيكه لود مي‌شوند اطلاعاتي را به نمايش نمي‌گذارند بنابراين مدير وب سايت بايد به اين مشكل رسيدگي نمايد تا يك وب سايت زنده براي جوابگويي به نيازهاي مردم داشته باشد.