همزمان با انتشار اخباری در برخی رسانه ها مبنی بر این که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در پروژه مسکن مهر پردیس شریک است، روابط عمومی این قرارگاه با انتشار اطلاعیه ای، چنین خبری را کذب خواند و اظهار داشت: در زمینه پروژه مسکن مهر پردیس، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء هیچ مسئولیتی را عهده دار نبوده است.

به دنبال انتشار اخباری در شبکه های اجتماعی و فضای سیاسی مبنی بر این که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حال فعالیت در فاز عملیاتی طرح مسکن مهر پردیس است، روابط عمومی این قرارگاه آن را تکذیب کرد و عنوان نمود: در این زمینه هیچ مسئولیتی بر عهده قرارگاه خاتم الانبیاء قرار داده نشده و هیچ وظیفه ای بر عهده این نهاد نیست.

در ادامه این اطلاعیه چنین نوشته شده: سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، راغب به تلاش در زمینه هایی است که بهبود زندگی و معیشت مردم را به همراه دارد و در این حوزه تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت.

بر اساس این اطلاعیه، شایعه ورود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به طرح مسکن مهر پردیس کاملا کذب است و این قرارگاه در هیچ کدام از بخش های آماده سازی، زیرساخت ها و محوطه سازی مسکن مهر پردیس، قرارداری تنظیم نکرده و وظیفه ای بر عهده نگرفته است.

  • منبع خبر : خبرگزاری دانشجو