محسن وطن خواهی، مدیرعامل شهر جدید پرند، ضمن اشاره به این که کارگاه های عملیاتی مربوط به سایت مسکن مهر کیسون پرند مجددا شروع به کار کرده اند افزود: تا انتهای سال جاری ۳ هزار مسکن مهر کیسون در شهر جدید پرند به بهره برداری خواهد رسید.

حبیب الله طاهرخانی، پس از این که از سایت مسکن مهر کیسون پرند بازدید کرد اذعان نمود: چنانچه مشکلات و نواقص موجود رفع شوند تا انتهای سال جاری چیزی حدود به ۳۰۰۰ تا ۳۲۰۰ واحد مسکن مهر در این سایت به بهره برداری خواهد رسید. وی ضمن اشاره به این که در این قسمت مشکل زیربنایی وجود ندارد اذعان نمود: تنها اقدام باقی مانده اتصال به شبکه است که پس از به انتها رسیدن فرآیند محوطه سازی می توانیم به متقاضیان بگوییم واحد هایشان قابل بهره برداری است.

وطن خواهی به همراه اعضای هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند، ضمن بازدید از سایت مسکن مهر کیسون پرند، ضمن این که فرآیند های عملیاتی و اجرایی ساخت را از نزدیک مشاهده کرد، مشکلات موجود را از نزدیک مورد بررسی قرار داد. گفتنی است این پروژه در منطقه جنوبی فاز ۶ شهر پرند در حال انجام است.

محسن وطن خواهی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند، درباره تعداد واحد های مسکونی کیسون پرند جزئیات بیشتری ارائه نمود و این طور گفت: در این سایت ۱۰ هزار مسکن مهر قرار دارد که تعداد واحد های تحویل داده شده به متقاضیان به ۸ هزار واحد می رسد. وی با تأکید بر این که فعالیت های اجرایی در سایت مسکن مهر کیسون پرند بعد از مدت ها مجددا از سر گرفته شده است اذعان نمود: تلاش کردیم با تدابیر درست و به کارگیری راهکار های پیشنهادی شرکت عمران این شهر جدید، عملیات اجرایی را در این سایت مجددا آغاز نماییم.

وطن خواهی در ادامه از تعداد واحد های در حال واگذاری به متقاضیان سخن گفت و اذعان نمود: ۹۶۰ مسکن مهر در شرایط فعلی در  مرحله تحویل به متقاضیان قرار دارند. به گفته وطن خواهی تعداد واحد هایی که در منطقه ۶ در دست بررسی و پیگیری است به ۱۲۰۰ واحد می رسد که بر اساس پیش بینی های انجام شده و مشروط به رفع نواقص موجود، ظرف دو ماه آینده در اختیار واجدین شرایط قرار خواهند گرفت.

این مقام مسئول عنوان کرد: انتظار داریم تا پایان سال، ۳ هزار تا ۳۲۰۰ واحد را به متقاضیان واگذار نماییم که این مهم مشروط بر تکمیل نواقص عملی می گردد. وی تأکید کرد: در این قسمت مشکلات زیربنایی وجود ندارد و تنها محوطه سازی و اقدامات مربوط به امور شبکه باقی مانده است که در صورت برطرف شدن در اختیار متقاضیان قرار خواهند گرفت.

وی ضمن اشاره به این که بخش اعظمی از مشکلات مردم پرند بخاطر همین واحد های نیمه تمام کیسون

بوده است، از این که مشکلات در حال بررسی و حل و فصل هستند ابراز خوشحالی کرد.

این مقام مسئول تأکید کرد: بخش اعظمی از این پروژه تا انتهای سال جاری افتتاح خواهند شد. وی این طور صحبت هایش را ادامه داد: واحد هایی که تا پایان سال تکمیل نشوند با اختصاص زمان جهت اجرای فرآیند های زیربنایی و مدت یک ماه و نیم برای انجام امور محوطه سازی و روبنایی در نهایت به دست متقاضیان خواهند رسید.

وی با تأکید بر این که در مجموع ۲۵ هزار واحد مسکونی مهر تکمیل نشده باقی مانده است گفت: از این تعداد ۱۶ هزار واحد را در صورت رفع نواقص به زودی عرضه خواهیم کرد و جهت تکمیل آنچه باقی می ماند از دیگر دستگاه ها نیز مشارکت های همه جانبه و همکاری های بی مضایقه را خواستاریم.

  • منبع خبر : تی نیوز