فروش آپارتمان در تهران مي‌تواند به يك كار هيجاني و با لذت فراوان تبديل شود. البته بهترين و بدترين راجع به ديدگاه‌هاي هركسي متفاوت است. ولي براي اينكه بتوان بهترين فروش را تجربه كرد مي‌توان از روش‌ها و نكاتي بهره جست كه در نهايت بهترين را نصيب ما مي‌كند.

در همان ابتدا مي‌توانيم به خويشاوندان و نزديكان خود بسپاريم تا بجاي ما بازاريابي كنند، البته بايد درصدي را نيز براي كار واسطه گري و مشتري‌يابي آن‌ها بپردازيم تا فروش هرچه زودتر به انجام برسد.

بعد از اين كار مي‌توانيم به بنگاه‌هاي مشاور املاك خوش‌نام بسپاريم كه مراجعان بسياري دارد و همين باعث خواهد شد تا در مدت زمان كوتاهي به فروش برسد.

البته درج آگهي در وب‌سايت‌هاي تبليغاتي و وب‌سايت‌های املاک مي‌تواند زمان فروش را تسريع كند، بخاطر اينكه مراجعان خريد يا فروش املاك از اين نوع وب‌سايت‌ها استفاده مي‌كنند و همين موجب خواهد شد تا كاربران خيلي زيادي از آپارتمان شما ديدن كنند.

فروش آپارتمان در تهران 2 1

فروش آپارتمان در تهران بزرگ با روش‌های سهل و ساده

درج قيمت و مشخصات كامل آپارتمان مي‌تواند كار شما را خيلي راحت كند، حتي تهيه تصاوير باكيفيت نيز مي‌تواند كار شما را در فروش آپارتمان در تهران خيلي سهل و آسان كند.

بهتر است كه به چند بنگاه مشاور املاك بسپاريد تا آن‌ها به مراجعان خود، فروش آپارتماني را اطلاع‌رساني كنند تا خريداران بيشتري از فروش آپارتمان در تهران باخبر شوند.

حتي مي‌توانيد به متخصصان گوشي همراه نيز بسپاريد تا براي شما اپي را طراحي كنند و مشتريان با دانلود كرد اپ از جديدترين موارد خريد و فروش املاك باخبر شوند و بدين ترتيب كار شما خيلي آسان خواهد شد و هر روزه مي‌توانيد جديدترين موارد خريد و فروش را به اطلاع خريداران و فروشندگان برسانيد.

حتي اگر كاربري واحدها را تغيير داده‌ايد را نيز به اطلاع خريداران و مشتريان برسانيد تا آن‌ها نيز در جريان كارهاي شما قرار بگيرند و با پول كمتر يا حتي بيشتر و با آمادگي بيشتري براي خريد واحدهاي تجاري و مسكوني شما اقدام كنند.

از املاك تجاري و اداري و مسكوني خود حتما ويدئوهاي كوتاه مدت و بلندمدتي را تهيه كنيد و آن‌ها در شبكه‌هاي اجتماعي ايراني و خارجي به اشتراك بگذاريد، شما با انجام اين كار حتي قادر خواهيد بود كه از سليقه مشتريان خود آگاه شويد و در اقدامات بعدي براساس سلايق مشتريان خود واحدهاي آپارتماني خود را به فروش برسانيد. فروش آپارتمان در تهران را مي‌توانيد با كمك اينترنت سهل و آسان كنيد.

حتي مي‌توانيد يك روبات تلگرامي را نيز براي فروش واحدهاي آپارتماني خود نيز طراحي كنيد تا در سريع‌ترين زمان ممكن زمان و مكان فروش را به مشتريان خود اطلاع‌رساني كنيد.

مشورت با بنگاه مشاور املاك به شما در تعيين قيمت آپارتمان كمك خواهد كرد تا قيمت واقعي آن را مشخص و اعلام كنيد. براي فروش آپارتمان در تهران حتما به سراغ كارشناسان حقوقي و ملكي برويد تا از بروز كلاهبرداري‌هاي معاملاتي جلوگيري كنيد.

همچنين در تنظيم قرارداد فروش از يك كارشناس حقوقي كمك بگيريد تا فروش موفقي را به لحاظ حقوقي تجربه كنيد و بعدها براي شما و خريدار مشكلات حقوقي پيش نيايد.

شما حتي مي‌توانيد در عين اين كه واحد آپارتماني شما اجاره شده است آن را به فروش برسانيد. مي‌توانيد از املاك تجاري و اداري خود، يك تور مجازي ۳۶۰ درجه ايجاد كنيد تا مشتريان و خريداران بتوانند ملك شما را به خوبي تماشا كرده و در نهايت اقدام به خريد كنند.

مي‌توانيد از نظرات و ديدگاه‌هاي مشتريان قبلي خود استفاده كرده و كمبودهاي واحدهاي آپارتماني را جبران كرده و يك واحد آپارتمان بي‌نقصي را فراهم كنيد. براي فروش آپارتمان در تهران نظرات مشتريان مهم بوده و بايد براي فروش موفق از نظرات مشتريان خود نيز استفاده كنيد.

البته شايد باور نكنيد كه مشتريان مخالف هميشه راهنماي شما در امر فروش بيشتر و بهتر هستند، اگر آن‌ها مورد نادرستي را در آپارتمان شما تشخيص داده‌اند حتما آن را برطرف كنيد تا واحد آپارتماني شما بي‌نقص باشد و بتوانيد به راحتي آن را به فروش برسانيد.

فروش آپارتمان در تهران 1 1

البته در نظر داشته باشيد كه در برخي مناطق تهران در مقايسه با ساير مناطق، فروش واحدهاي آپارتماني خيلي راحت‌تر انجام مي‌گيرد و بنابراين براي فروش موفق بايد صبر داشته باشيد و همواره در پي افزايش آگاهي و تجربه بيشتري باشيد تا بتوانيد در ماه‌هاي بعدي فروش بهتري و بيشتري را تجربه كنيد.

به محض اينكه آپارتمان شما به فروش رفت آن را از روزنامه‌ها و وب‌سايت هاي تبليغاتي حذف كنيد و براي موارد بعدي فروش واحدهاي آپارتماني آماده باشيد.

آپارتمان‌هايي كه  كنار خيابان هستند در مقايسه با آپارتمان‌هايي كه در كوچه‌هاي تنگ و تاريك قرار دارند بهتر به فروش مي رسند و اين قضيه مي‌تواند برعكس هم باشد، در مناطق ساكت و كم سرو صدا كه اكثرا در خارج از شهر قرار دارد خريداران ترجيح مي‌دهند كه اين چنين واحدهايي را خريداري كنند.

نزديك بودن به مراكز خريد، درمانگاه‌ها، مدارس و بيمارستان مي‌تواند براي آپارتمان شما مزيت منحصربفردي باشد. به هرحال هرچه امكانات داخلي و خارجي آپارتمان بيشتر باشد به همان اندازه در فروش آپارتمان موفق خواهيد بود.