سید مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، ضمن اشاره به این که ۱۳۰۰ مسکن مهر در فاز هشت پردیس با مشکلاتی دست به گریبان بودند اذعان نمود: این مشکلات را از سر راه برداشتیم و طی روز های آینده اقدامات اجرایی را پیاده سازی خواهیم نمود.

وی افزود: بر این اساس ۱۳۰۰ متقاضی که موفق به انتخاب واحد نشده اند می توانند طی هفته آینده در این راستا اقدام کنند. به گفته هدایت بر اساس اولویت به این متقاضیان واحد هایی واگذار خواهد گردید.

ایشان جزئیات این امر را شفاف تر تشریح کردند و اذعان نمودند: در فاز ۸ واحد های مسکونی مهر شهر جدید پردیس، حدود ۶ هزار متقاضی واحد هایشان را انتخاب نکرده اند که بر اساس پیش بینی های صورت گرفته در ماه های آتی، تمام افرادی که پول واریز نموده اما موفق به انتخاب واحد نشده اند تعیین تکلیف خواهند شد.

ایشان در ادامه این طور گفتند: انتقال متقاضیان مسکن مهر در شهرستان پردیس به شهر های جدید پرند و هشتگرد می بایست با رضایت این افراد همراه باشد. وی افزود: هیچ اجباری برای این کار وجود ندارد و انتقال متقاضیان از پردیس به شهر جدید پرند و هشتگرد تنها در صورتی عملی خواهد گردید که متقاضی راضی به این اتفاق باشد.

این مقام مسئول با اشاره به این که هزینه خرید مسکن مهر در پرند و هشتگرد از پردیس کمتر است اظهار داشت: با انتقال متقاضی از پردیس به این دو شهر جدید، مازاد هزینه ها به آن ها باز خواهد گشت.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس این طور ادامه داد: ظرفیت های جدید طی ماه های آینده واگذار خواهند شد. وی افزود: ظرفیت های موجود برای کمک به متقاضیان برای انتقال از شهر جدید پردیس به دو شهر پرند و هشتگرد آماده است، با این امید که متقاضیان ظرف مدت زمان کوتاه تری بتوانند صاحب خانه شده و به رؤیای خود جامه عمل بپوشانند. وی از ایجاد ظرفیت های جدید در ماه های آتی در پردیس برای متقاضیان باقی مانده خبر داد.

ایشان با اشاره به این که کماکان متقاضیانی وجود دارند که تعیین تکلیف نشده اند اظهار داشتند: بر اساس آخرین مصوبات بانک مسکن، تسهیلاتی برای پروژه های جدید در این شهر لحاظ شده و راه را برای پیشبرد اهدافمان باز نموده است.

شهر جدید پردیس واقع در ضلع شرقی پایتخت است که بر اساس آمار های منتشر شده در سال ۹۵، چیزی حدود ۱۷۰ هزار نفر جمعیت دارد. پس از تعیین تکلیف کامل متقاضیان واحد های مسکونی مهر، جمعیت این شهر جدید به ۷۰۰ هزار نفر خواهد رسید.

  • منبع خبر : اقتصاد نیوز