در نشست برگزار شده در دفتر مدیرکل راه و شهرسازی، زینلی جلسه را آغاز کرد. وی به عنوان مدیر شعب استان بوشهر، ضمن اشاره به این که در حال حاضر شرایط لازم برای همکاری و مشارکت بیشتر بانک مسکن و وزارت راه و شهرسازی فراهم شده است، با این هدف که فعالیت های عمرانی استان با جدیت بیشتری پیگیری شوند و خدمات رسانی به مردم با کیفیت قابل قبول تری ارائه گردند.

وی از حذف مشکلات مسکن مهر سخن گفت و آن را نتیجه همکاری ها و مشارکت های نزدیک وزارت راه و بانک مسکن اعلام نمود. این مقام مسئول پس از این که فعالیت بانک مسکن را در رابطه با زمینه های متفاوتی عنوان کرد گفت: این بانک در قسمت سیاست های اعتباری، رویکرد های جدیدی را در پیش گرفته است.  به گفته این مقام مسئول به واسطه تعامل بیشتر بانک مسکن و اداره راه می توان رونق را در بازار مسکن برجسته نمود و نتایج ارزشمندی را به ارمغان آورد.

فرزاد رستمی، به عنوان مدیرکل اداره راه و شهرسازی از دیگر افرادی بود که به ارائه نقطه نظراتش در این نشست پرداخت و این طور گفت: با توجه به نوع سیاست هایی که دولت در سال ۹۷ در پیش گرفته و با علم به این موضوع که بخش اعظمی از تسهیلات بانک مسکن مربوط به بازسازی بافت های ناکارآمد بوده است، می توان ادعا کرد اهداف وزارت راه و بانک مسکن در یک مسیر قرار دارند و با همکاری ها و مشارکت های همه جانبه می توان به حصول نتایج ارزشمند و بهبود شرایط امیدوار بود.

رستمی ضمن این که دو مجموعه را به عنوان واحدی یکتا و یک پیکره معرفی کرد اذعان نمود: مهم ترین اولویتی که به دنبالش هستیم تعاملات مالی با بانک مسکن است و به دنبال ارتباطات بیشتر با این بانک هستیم.

در این جلسه موضوعات دیگری همچون روند احداث و تکمیل واحد های مسکونی مهر نیز از نظر گذرانده شدند و این طور نتیجه گیری شد که اغلب واحد های نیمه تمام مسکن مهر تا پایان امسال افتتاح خواهند شد.

  • منبع خبر : تی نیوز