حسین عباسی به عنوان فرماندار پیشوا، ضمن اشاره به این که مسکن مهر خورشید هشتم پیشوا با مشکلاتی همراه است اذعان نمود: بلوک هایی از این واحد ها که دارای اشکالات و ایرادات فنی هستند را ظرف ۸ ماه آینده مقاوم سازی و بهسازی خواهیم کرد.

در جلسه ای که پیش از ظهر چهارشنبه مورخ ۲۸ آذرماه و در حضور معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار پیشوا، کارشناسان شرکت مشاور مقاوم ساز، جمعی از کارشناسان و مشاورین فنی، معاون اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، نماینده شرکت بلوک بتن، رئیس آب و فاضلاب شهری پیشوا و معاون شرکت آب و فاضلاب جنوب شرق استان تهران برگزار گردید، عباسی درباره مشکلات مسکن مهر خورشید هشتم صحبت کرد و این طور گفت: به رغم تمام مشکلاتی که بر سر راه این پروژه قرار دارد و به زعم تمام گوشزد ها و تأکیداتی که به عمل آمده با این حال کماکان شاهد ایرادات زیادی در این مسیر هستیم و اقدامات زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

ایشان از اقدامات مهمی که می بایست در دستور کار قرار بگیرند سخن گفتند و اظهار داشتند: فعالیت هایی همچون ساخت مسکن، احداث درمانگاه ها و نانوایی و همچنین پاکسازی نخاله ها در راستای افزایش کیفیت زندگی ساکنان این واحد های مسکونی ضروری قلمداد می شود که می بایست اقدامات لازم برای پیاده سازی آن ها در کانون توجه قرار بگیرد.

ایشان ضمن اشاره به این که بخش هایی از پروژه نیازمند مقاوم سازی و بهسازی هستند تصریح کردند: امید است متولیان این پروژه هر چه زودتر در راستای از میان برداشتن چنین اقداماتی گام بردارند و مشکلات موجود را حذف کنند.

بسته به نظر مشاوران فنی حاضر در جلسه، مدتی ۸ ماهه برای رفع اشکالات فنی مقرر گردید تا ایرادات موجود ظرف ۸ ماه بررسی و رفع گردند. به واسطه این امر بلوک های دارای نشست با همکاری شرکت مقاوم ساز و شرکت بلوک بتن، مورد مقاوم سازی و بهسازی قرار خواهند گرفت.

  • منبع خبر : مهر نیوز