کمیته ای با مأموریت رسیدگی به وضعیت مسکن محرومان در البرز راه اندازی خواهد شد.

عزیزالله شهبازی، در اولین جلسه مجمع خیرین کارآفرین استان البرز که با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تشکیل گردید، از پیگیری اشتغال محرومان در استان البرز خبر داد و اذعان نمود: این مسئله را با جدیت هرچه تمام پیگیری خواهیم کرد.

این مقام مسئول ضمن اشاره به این که از ابتدای انقلاب هدفی جز کمک کردن به محرومان و حمایت از نیازمندان در دستور کار نبوده است تصریح کرد: تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا جشن ۴۰ سالگی انقلاب را با شکوه تحسین برانگیزی برپا کنیم. وی ضمن اشاره به این که تعامل دولت و کمیته امداد تحسین برانگیز است اظهار داشت: این امر سبب می شود خدمت رسانی به اقشار کم درآمد جامعه با نتیجه مناسب تری همراه گردد.

این مقام مسئول در ادامه به اهمیت اشتغال و درآمد زایی اشاره کرد و تصریح نمود: مجمع خیرین کارآفرین استان البرز محلی برای مشارکت و گردهمایی خیرین کارآفرین است با این امید که بتوانیم در راستای اشتغال زایی محرومان گام ارزشمندی بر داریم.

ایشان افزودند: در خصوص تأمین مسکن محرومان استان با کمیته امداد صحبت هایی صورت گرفته و جلساتی با هدف پیگیری این مسئله برگزار خواهد شد که نتایج آن را به زودی به اطلاع متقاضیان خواهیم رساند.

ایشان بار دیگر تأکید کردند: از مهم ترین اولویت هایمان اشتغال زایی برای جوانان است و کمیته ای با این هدف در البرز ایجاد و راه اندازی شده است به این امید که بتوانیم در این مسیر گام های مؤثری برداریم.

  • منبع خبر : تسنیم نیوز