نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی، ضمن اشاره به این که یکی از نهاد هایی که تحت نظارت مقام معظم رهبری است، بنیاد مسکن می باشد تصریح کرد: این بنیاد مسکن است که می بایست به فکر ساخت مسکن برای مناطق محروم باشد و تمام تلاشش را به کار بگیرد تا سقفی برای نیازمندان تهیه کند و آرامش و رضایت خاطر آن ها را فراهم سازد.

حجت الاسلام و مسلمین ابوالقاسم یعقوبی، به عنوان نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، ضمن دیدار با دبیر شورای فرهنگی و ستاد اقامه نماز بنیاد مسکن کشور، عنوان کرد: مسئولیت خطیری بر عهده آن هایی است که منتصب به ولی فقیه هستند و تحت این عنوان مشغول به فعالیت می باشند. این مقام مسئول این طور صحبت هایش را ادامه داد: چنین افرادی می بایست با دقت بیشتری وظایف خود را پیش ببرند تا از این طرق اعتماد مردم فزونی یابد.

امام جمعه بجنورد، ضمن این که فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته از جانب بنیاد مسکن را قابل تقدیر و تحسین بر انگیز عنوان کرد، گفت: وظیفه ساخت مسکن برای اقشار محروم و نیازمند جامعه برعهده بنیاد مسکن می باشد و انتظار می رود از این طریق بتواند سقفی را برای آن ها تهیه نموده و آرامش را به این خانواده ها برگرداند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی افزود: بر اساس روایاتی که از جانب ائمه اطهار روایت شده، امنیت، عدالت و معیشت مهم ترین فاکتور هایی هستند که انسان ها بدان احساس نیاز می کنند. این مقام مسئول ادامه داد: در این میان معیشت نقش پررنگی دارد و زمینه ساز آرامش و رفاه در زندگی است.

ایشان مسکن را به عنوان یکی از اصلی ترین نیاز های خانواده ها اعلام کردند و اذعان نمودند: بنیاد مسکن وظیفه تأمین این نیاز اساسی را بر عهده دارد تا از این طریق بتواند آرامش خاطر بسیاری از خانواده ها را فراهم سازد. ایشان از دیگر اهداف و وظایف بنیاد مسکن سخن به میان آوردند و این طور گفتند: زمانی که بلایای طبیعی اتفاق می افتد و حوادثی چون سیل و زلزله که تخریب خانه ها و اموال مردم را به همراه دارد، رقم می خورد، این بنیاد مسکن است که به ایفای نقش می پردازد و تمام تلاشش را به کار می گیرد تا بتواند شرایط را برای افراد بهبود بخشد.

ایشان ضمن مبارک خواندن فعالیت نمایندگان ولی فقیه در دستگاه ها و نهاد های مختلف اجرایی، اذعان نمودند: این امر می تواند با اثرات مثبتی بر روح و روان کارکنان همراه باشد. وی این طور صحبت هایش را ادامه داد: زمانی که کارکنان بتوانند به صورت مستقیم با نمایندگان ولی فقیه در ارتباط باشند آنگاه قادر خواهند بود مسائل دینی را جویا شوند و در راستای رفع شبهات دینی بکوشند.

این مقام مسئول در پایان از حجت الاسلام و المسلمین علیرضا احمدی نهایت تشکر را به عمل آورد و عملکرد و دستاورد های ایشان را در زمینه های مختلف فرهنگی، مذهبی و دینی قابل تقدیر خواند.

  • منبع خبر : تسنیم نیوز