محمدرضا رضایی کوچی، اذعان نمود: دولت در بودجه سال ۹۸، توجه به مسکن مهر را در دستور کار قرار داده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس، ضمن تأکید بر این که پروژه مسکن مهر در سال گذشته با مشکلات زیادی دست به گریبان بوده اظهار کرد: بودجه مناسبی برای این پروژه در اختیار نبود و همین امر موجب گردید روند پیشرفت پروژه کند و آهسته گردد.

ایشان ضمن اشاره به اهمیت پروژه مسکن مهر، اذعان نمودند: دولت و مسکن می بایست بودجه مناسبی را برای این پروژه لحاظ کنند. این مقام مسئول این طور صحبت هایش را ادامه داد: مهم ترین فاکتوری که می تواند بر کند شدن روند پروژه مسکن مهر اثرگذار باشد مشکلات مالی است از این رو خواستار اختصاص بودجه بیشتری به صورت سالیانه به این پروژه هستیم.

نماینده مردم شریف جهرم در مجلس عنوان کرد: چیزی حدود به ۲۰۰ هزار مسکن مهر کماکان ناتمام است که رقم بالایی نیست و به همت دولت و مجلس می توان فرآیند تکمیل آن ها را انجام داد و به متقاضیان واگذار نمود.

وی از تأمین بودجه مورد نیاز برای اتمام پروژه مسکن مهر در سال آینده سخن گفت و افزود: مهم ترین اولویت وزارت راه و شهرسازی در حال حاضر تکمیل این پروژه می باشد ضمن این که دولت نیز تلاش های لازم را برای تحقق این امر به عمل خواهد آورد.

ایشان بار دیگر تأکید کردند: در بودجه تعیین شده برای سال ۹۸، توجه خاصی به پروژه مسکن مهر شده است. وی از نیاز به ۵ هزار میلیارد تومان برای تکمیل واحد های باقی مانده سخن گفتند و اظهار داشتند: این رقم حاکی از اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل زیر ساخت واحد های باقی مانده است که از سوی دولت برای پیشبرد این طرح در سال آینده پرداخت خواهد شد.

  • منبع خبر : مشرق نیوز