سعید حاجیان به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان، ضمن اشاره به این که مسکن مهر شادگان با مشکلاتی دست به گریبان است اذعان نمود: این مشکلات می بایست در اسرع وقت پیگیری شده و از میان برداشته شوند.

حاجیان پس از حضور در جلسه مشترک مسئولان مرتبط با پروژه مسکن مهر شادگان، اذعان نمود: از مهم ترین مواردی که باید در صدر اولویت های دستگاه های ذیربط قرار بگیرد، حل مسائل مربوط به مسکن مهر شادگان می باشد. وی با تأکید بر این که این مسئله توسط فرمانداری در دست بررسی است اذعان نمود: تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا تمام متقاضیان هرچه سریع تر به واحد هایشان دست یابند و زندگی را در این واحد ها آغاز کنند.

حاجیان این طور گفت: بهتر است متولیان این امر از زمانی برای واگذاری و افتتاح این واحد ها صحبت کنند تا متقاضیان تکلیفشان را بهتر بدانند.

سرپرست فرمانداری شادگان، در ادامه به بحث زیرساخت های مسکن مهر اشاره نمود و اظهار داشت: ادارات خدمت رسان می بایست در اسرع وقت به شبکه های برق، آب و گاز رسیدگی کنند و در راستای شبکه فاضلاب اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

وی از تشکیل کارگروهی برای رسیدگی به مشکلات پروژه مسکن مهر شادگان خبر داد و اعضای این کمیسیون را، مدیریت بازآفرینی و مسکن استان، بانک مسکن استان، راه و شهرسازی شادگان، کار، تعاون و رفاه اجتماعی شادگان، اعلام کرد. وی افزود: هدف از این تشکل بررسی وضعیت مسکن مهر شادگان و ارائه راهکار و اتخاذ سیاست های مناسب برای پیشبرد اهداف این پروژه است.

سرپرست فرمانداری شادگان، افزود: در این راستا باید جلساتی منظم و پیوسته تشکیل شود و گزارشات آن به صورت مداوم در اختیار فرمانداری قرار بگیرد چرا که تنها در این صورت می توان به نتیجه بخش بودن فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته امیدوار بود.

  • منبع خبر : مهر نیوز