مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، ضمن اشاره به این که خدمات شهری در برخی از فاز های مسکن مهر پردیس فعال شده است اذعان نمود: فاز ۵، ۹، ۱۱ و ۸ از جمله این فاز ها می باشند.

این مقام مسئول این طور صحبت هایش را ادامه داد: در راستای ارائه خدماتی ممتاز به ساکنان واحد های مسکونی مهر در برخی از فاز های شهر جدید پردیس، فردی به عنوان مدیر جدید خدمات شهری منصوب گردید و به واسطه این امر تا زمان واگذاری واحد ها، شهرداری، خدمات شهری منحصر به فردی را در اختیار شهروندان قرار خواهد داد.

وی با تأکید بر این که خدمات شهری به زودی در فاز ۱۱ و ۸ راه اندازی می شود تصریح کرد: پیش بینی های لازم در این خصوص صورت گرفته و اعتبارات لازم تأمین گشته است.

مدیرعامل شرکت جدید شهر پردیس، با تأکید بر این که آخرین اخبار و گزارشات به صورت پیامک و در بازه های هفتگی به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد افزود: از این طریق می توان آخرین تغییرات را به سادگی دنبال کرد و از به روزترین اقدامات صورت گرفته مطلع گردید. وی از دیگر نکات این اقدام پرده برداشت و چنین گفت: به واسطه این امر متقاضیان هم می توانند نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند که این امر نتیجه ای مثبت و ارزشمند را رقم خواهد زد.

هدایت در ادامه از رفع مشکلات مسکن مهر به صورت اختصاصی خبر داد و اذعان نمود: طی هفته های آتی، با حضور سازنده و خود متقاضی جلسه ای ارائه خواهیم نمود و مشکلات را به صورت حضوری مطرح کرده و بررسی خواهیم کرد.

ایشان در ادامه نام زمین های اصطلک در فاز ۶ را به میان آوردند و این طور گفتند: اعطای زمین های واقع در پلاک ۲/۳ اصطلک، به آن هایی که اسنادشان به واسطه ملی شدن پارک، فسخ شده بود صورت گرفته و در مراحل پایانی قرار دارد. هدایت گفت: پس از این که مراحل اداری و تشریفات قانونی آن به پایان رسید واگذاری آن ها انجام می شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، از حساس بودن این موضوع خبر داد و تصریح نمود: چنین مسئله ای منطبق بر مصوبه شورای تأمین استان پیش خواهد رفت و چنانچه مصوبات به تأیید نهایی برسند همه جزئیات تمام و کمال اطلاع رسانی خواهند شد.

مصوبه اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان به پروژه مسکن مهر با جدیت پیگیری می شود

ایشان در ادامه از مهم ترین اقداماتی که در خصوص واحد های مسکونی مهر در دست انجام قرار دارند سخن به میان آورد و این طور گفت: رشد قیمت نصبیات یکی از مسائل موجود است که تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت که به این مسئله رسیدگی نماییم و توجهات لازم را مبذول نماییم.

ایشان از جزئیات واحد های مسکن مهر پردیس سخن گفتند و اظهار داشتند: تعداد مسکن مهر پردیس که به پایان رسیده معادل ۵ هزار مسکن می باشد با این حال با برخی مشکلات دست به گریبان است که از جمله آن ها می توان آسانسور، شیرآلات و موارد مشابه را نام برد. تکمیل نصبیات به ازای هر واحد با هزینه ای حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان همراه خواهد بود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، ضمن اشاره به این که هزینه مورد نیاز برای ایجاد آسانسور در هر مجتمع تا ۱۰۰ میلیون تومان رشد قیمت داشته است اظهار کرد: در ساختمان های ۵ طبقه پرداخت ده میلیون تومان به ازای هر طبقه الزامی است.

این مقام مسئول در ادامه از روش های تأمین منابع مالی واحد های مسکونی مهر باقی مانده سخن به میان آوردند و این طور گفتند: یکی از اقداماتی که با این هدف در دستور کار قرار گرفته رشد تسهیلات از محل بانک مسکن می باشد و دیگری بازگشت ۸۰۰ میلیارد تومان آورده ای است که متقاضیان مسکن مهر با خود آورده اند تا از آن ها برای تکمیل واحد های باقی مانده استفاده شود.

ایشان بار دیگر تأکید کردند: در حال انجام پیگیری های لازم هستیم تا چنین هزینه ای را به تکمیل واحد های ناتمام اختصاص دهیم.

شهرستان پردیس به عنوان یکی از شهر های جدید اطراف تهران، در شرق پایتخت قرار گرفته است، که بر اساس آمار های منتشر شده در سال ۹۵، دارای ۱۷۰ هزار نفر جمعیت می باشد. بر اساس پیش بینی های صورت گرفته با واگذاری واحد های مسکن مهر به متقاضیان این رقم به ۷۰۰ هزار نفر خواهد رسید.

  • منبع خبر : اقتصاد نیوز