بر اساس آمار های منتشر شده، تعداد واحد های افتتاح شده گلبهار به ۲۹ هزار و ۵۸۸ واحد می رسد این درحالی است که ۴۰ هزار واحد می بایست به متقاضیان این شهر واگذار گردد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر گلبهار، از تعداد واحد های نیمه تمام خبر داد و اذعان نمود: در حال حاضر ده هزار واحد مسکونی تکمیل نشده است.

هومن گریوانی، در مراسم بازدید از طرح مسکن مهر توسط نماینده مردم چناران در مجلس این طور گفت: تعدادی از این واحد ها به پایان رسیده اند که دارای متقاضی نیستند و در حال حاضر در تلاشیم تکلیف این واحد ها را مشخص کنیم و آن ها را در اختیار افراد واجد شرایط قرار دهیم.

این مقام مسئول صحبت هایشان را این طور ادامه دادند: یکی از مشکلاتی که بر سر راه ساکنان این مناطق قرار دارد آسفالت نبودن مسیر هاست از این رو حل این مشکل را در دستور کار قرار داده ایم هرچند وظیفه ما نیست و ما مسئولیت های دیگری را بر عهده داریم. وی افزود: صرفا این کار را برای حذف مشکلات ساکنان این منطقه انجام داده ایم.

ایشان این طور صحبت هایشان را ادامه دادند: افرادی که مسئولیت نظارت بر ساخت واحد های مسکونی مهر را بر عهده دارند نیاز است، با اتکا به مقررات ملی ساختمان و با استناد به قوانین و مقرراتی که وجود دارد این مهم را پیش ببرند و در این راستا گام بردارند. گریوانی اذعان نمود: شرکت عمران شهر جدید گلبهار نیز روندی مشابه در پیش گرفته و نظارت جامع را بر ساخت واحد های مسکونی مهر در دستور کارش قرار داده است.

شهر جدید نوبهار با جمعیت ۷۰ هزار نفر در مشهد واقع شده است. لازم به توضیح می باشد که این شهر در ۳۵ کیلومتری شمال غربی مشهد قرار گرفته و در امتداد جاده مشهد می باشد.

  • منبع خبر : تی نیوز