سهراب اصالت زاده به عنوان معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویر احمد، از اختصاص وام بلاعوض به واحد های روستایی خبر داد.

ایشان جزئیات وام های پرداختی را شفاف تر ارائه نمودند و این طور گفتند: این تسهیلات بلاعوض به ارزش ۶۰ میلیارد ریال خواهد بود.

وی در ادامه تعداد واحد های روستایی نیمه تمامی که از سال گذشته تا امسال موفق به اخذ چنین تسهیلاتی شده اند را معادل ۱ هزار واحد عنوان کرد و تصریح نمود: علاوه بر وام بلاعوض، برای تکمیل واحد های باقی مانده تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ ۵۰ میلیون ریال نیز پرداخت می گردد که بازپرداخت تعریف شده برای این واحد ها ۶۰ ماه است.

اصالت زاده صحبت هایش را این طور ادامه داد: آن ها که ساخت واحد روستایی را استارت زده اند اما به دلیل مواجهه با مشکلات مالی نتوانسته اند آن را به پایان ببرند، با دریافت چنین تسهیلاتی می توانند به اهدافشان برسند. وی افزود: پس از تأیید کارشناسان این وام در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

ایشان در پایان به در دست داشتن پروانه های ساختمانی اشاره کردند و گفتند: آن ها که خواهان دریافت چنین وام هایی هستند نیاز است دارای پروانه ساختمانی بوده و با در دست داشتن پروانه ساختمانی برای دریافت تسهیلات بلاعوض اقدام نمایند.

  • منبع خبر : تی نیوز