تسهيل خريد و فروش با سايت املاک

سايت املاك بايد به قدري جامع و گسترده باشد كه بتوان همه نوع ملكي را در آن يافت و خريد و فروش كرد. سايت املاك بايد به قدري سريع و جامع باشد كه كاربران در سريع‌ترين زمان ممكن به نتايج مطلوب خود دست يابند.

درج قيمت و كليه مشخصات ملكي باعث خواهد شد تا ملك مورد نظر شما به راحتي يافت شده و به فروش برسد. سايت املاك دلخواه شما بايد متناسب با نيازهاي باشد تا بتوانيد املاك و مستغلات خود را بيابيد و در نهايت ملك مورد نظر خود را خريداري نماييد.

در سايت املاك بايد املاك و مستغلات را به همراه با كد پستي و آدرس پستي درج كنيد. سايت املاك بايد در هر روز بروزرساني شود تا كاربران از جديدترين آگهي‌هاي ملكي باخبر شوند و نسبت به معاملات ملكي خود اقدام كنند.

سايت املاک با نماي ۳۶۰ درجه از املاک و مستغلات

در سايت املاك مي‌توانيد نماي ۳۶۰ درجه از املاك را ايجاد كنيد تا ملك از هر جهت مشاهده شده و خريدار بتواند كليه مشخصات ملكي خود را مشاهده كند.

ارزيابي فرصت‌های مسكن و معاملات با سايت املاک دقيق‌تر

هر چقدر كه داده‌ها و اطلاعات مسكن و ملك شما دقيق‌تر باشد، به همان اندازه خريداران و سرمايه‌گذاران مي‌توانند از ملك شما بهره‌برداري كرده يا سرمايه‌گذاري كنند.

هر چقدر كه سايت املاك دلخواه شما به نتايج مورد نظر شما نزديك باشد در نوبت‌هاي بعدي بدان رجوع خواهيد كرد و املاك و مستغلات خود را نيز در آن درج كرده و نسبت به فروش آن اقدام خواهيد كرد.

درج جديدترين اخبار مربوط به املاك و مستغلات مي‌تواند كاربران را به استفاده بيشتر از سايت املاك كه راه‌اندازي كرده‌ايد ترغيب و تشويق مي‌كند.

درج طرح‌هاي جامع شهرداري و توسعه شهري نيز در سايت املاك باعث خواهد شد تا املاك به لحاظ واقع شدن در طرح‌هاي جامع شهري بررسي شود.

همچنين مي‌توانيد زمين‌هاي زراعي را نيز در سايت املاك درج كنيد تا خريداراني كه به دنبال بهره‌برداري از اين چنين زمين‌هايي هستند از طريق سايت شما، اين نوع زمين‌ها را شناسايي كرده و با فروشنده معامله كنند.

سايت املاك دلخواه شما 1

گستردگی وب سايت و املاک شهرستان‌ها

حتي مي‌توانيد مراكز استان‌هاي كشور را نيز تحت پوشش قرار دهيد و املاك رهن، اجاره يا فروش واقع در اين شهرها را نيز در وب سايت خود منعكس كنيد تا خريداران و فروشندگان اين شهرها بتوانند با يكديگر ارتباط برقرار كرده و در نهايت معاملات ملكي خود را به انجام برسانند.

درج متراژ بنا يكي از مهم‌ترين مشخصات ملكي است كه بايد درج شود. درج نوع كاربري ملك نيز مي‌تواند به خريدار كند تا ملك خود را از هر جهت ارزيابي كرده و اقدام كند.

كاربران مي‌توانند با وارد كردن كد پستي منزل خود از آخرين قيمت ملك خود باخبر شوند. البته ارزيابي قيمت ملك با هوش مصنوعي انجام مي‌شود و هرچه قدر كه مشخصات دقيق‌تر و جزئي‌تر باشد به همان اندازه مي‌توانيد در معاملات ملكي موفقيت كسب كنيد.

درج مشخصات جزئی ملک در وب سايت

مشخص كردن تعداد اتاق‌هاي املاك مسكوني و تجاري باعث خواهد شد تا خريداران خيلي سريع به نتايج خود دست يابند. البته مي‌توانيد حتي با درج كردن مساحت زير بنا، مبالغ متفاوت و انواع و اقسام كاربري‌ها، ملك را هر چه دقيق‌تر نمايش دهيد تا كاربران آنلاين بتوانند ملك مورد نظر خود را يافته و با فروشنده ارتباط برقرار كنند.

در حال حاضر وب سايت‌هاي املاك بسيار فراوان هستند و گاهي اوقات كاربران در استفاده از آن‌ها سردرگم مي‌شوند ولي اگر وب سايت گسترده و جامعي باشد كه كاربران فقط از آن بتوانند املاك مورد نظر خود را بيابند كار تا حد خيلي زيادي راحت خواهد شد.

مدير وب سايت بايد با سنجش وب سايت‌هاي املاكي تا به حال ايجاد شده‌اند، وب سايت كاربرپسندي را ايجاد كند. مدير وب سايت بايد با نظر سنجي نظرات كاربران سئوي وب سايت را ارتقاء داده و در نهايت كاربران بيشتري را به وب سايت جلب كند تا حجم معاملات املاك گسترش يابد.

شايد بتوان گفت كه ايجاد وب سايت كاربرپسند و سئومحور غير ممكن نيست ولي به تدريج و در طول زمان ممكن پذير خواهد شد، بنابراين لازم است كه هم كاربران و هم مدير وب سايت حوصله داشته و براي اين نتيجه نيز هر روز تلاش كنند تا در نهايت به نتيجه دلخواه خود دست يابند.

كاربران نيز مي‌توانند در ساخت اين چنين وب سايتي به مدير كمك كرده و محتواي وب سايت را با مشاركت همديگر ايجاد كنند. هر چقدر كه تعداد كابران بيشتر باشد محتوا غني‌تر بوده و در سريع‌ترين زمان ممكن در وب‌سايت بارگذاري خواهد شد، پس با حوصله و تلاش هوشمندانه مي‌توانيد وب سايت املاک خود را با بهترين گزينه‌ها و تمپليت‌ها ايجاد نماييد.