سايت املاك تهران، بايد به گونه‌اي تنظيم شده باشد كه به راحتي بتوان همه نوع املاك را در آن يافت و حتي ايجاد كرد.

در قوي‌ترين موتور جستجوي سايت املاك مي‌توان كليه مشخصات املاك مانند سال ساخت، متراژ زيربنا، مساحت زمين، سال ساخت زيربنا، تعداد طبقات ساختمان، تعداد اتاق، مبلغ اجاره، شهري كه ملك شما در آنجا قرار دارد، نوع ملك ثبت مي‌شود.

مطلوب‌ترين سايت املاك تهران، سايتي است كه كليه مشخصات واقع در تهران در آن ثبت شده و خريدار كليه مشخصات لازم را در آنجا مشاهده مي‌كند.

سايت بايد به گونه‌اي باشد كه در سريع‌ترين زمان ممكن نتايج را به كاربر نمايش دهد. حتي مي‌توانيد نوع معامله را نيز مشخص كنيد تا سايت هرچه سريع‌تر نتايج را نشان دهد.

ليست املاک در سايت املاکتهران

ليست املاك هم به شما و هم به كاربر نيز كمك خواهد كرد تا هرچه سريع‌تر به نتايج مورد نظر خود دست يابد. مشخص كردن نوع كاربري ملك مانند مسكوني، تجاري و خانه يا ويلا در موتور جستجوي املاك بسيار مهم است و باعث خواهد شد تا هم شما و هم كاربر در سريع‌ترين زمان ممكن به نتايج عالي دست يابيد.

مي‌توانيد در موتور جستجوي سايت املاك تهران، نقشه ملك و عكس‌هاي باكيفيت آن را نيز مشخص كنيد. طوريكه اين موتور جستجو نيز بتواند همه كشور را تحت پوشش قرار دهد.

املاك فروخته شده را نيز مشخص كرده يا در روش ديگري مي‌توانيد از سايت حذف كنيد تا كاربران اين موارد را جستجو نكرده و وقت خود و وقت شما را تلف نكنند.

مي‌توانيد كليه املاك را گروه‌بندي كرده و بطور مثال، خانه‌هاي ويلايي و آپارتماني را از هم جدا كنيد تا كاربران علاقمند در گروه‌‌بندي خود در سايت املاک تهران جستجو كرده و هر چه زودتر ملك مورد نظر خود را معامله كنند.

حتي مي‌توانيد املاك ساير شهرهاي كشور را نيز پوشش دهيد. املاكي كه در شهرهايي مثل اصفهان، تبريز، اراك و استان‌هاي شمال و جنوب كشور نيز واقع هستند را نيز مي‌توانيد ليست كرده و به كاربران نمايش دهيد.

هرچه مشخصات ملك دقيق‌تر باشد به همان اندازه بازديد از سايت املاک تهران بيشتر خواهد بود و به همان اندازه رنكينگ شما در نتايج جستجوي موتورهاي جستجو مانند گوگل و ياهو بالاتر خواهد بود.

مطلوب‌ترين سايت املاك تهران

بارگذاری و گروه‌بندی انواع املاک در سايت املاک

املاك تجاري و مسكوني و زراعي را نيز گروه‌بندي كنيد تا كاربران اينترنتي راحت‌تر بتوانند به املاك مورد نياز خود دسترسي داشته باشند.

مطلوب‌ترين سایت املاک تهران بايد به گونه‌اي تنظيم شده باشد كه ريسپانسيو بوده و متناسب با هر نوع خروجي و دستگاهي اطلاعات موجود در سايت قابل نمايش بوده و كاربران در استفاده از آن دچار مشكل نشوند.

درج عناويني مانند فروش ويژه باعث خواهد شد تا ملكي در سريع‌ترين زمان ممكن به فروش برسد و فروشنده در زمان ديگري ملك ديگر خود را در سايت املاك تهران ثبت خواهد كرد.

هرچقدر تعداد كاربراني كه املاك خود را در سايت املاك تهران ثبت مي‌كنند بيشتر باشد، به همان اندازه محتواي سايت شما غني خواهد بود و اين قضيه در بالا بودن وب سايت در نتايج جستجوي كاربران نقش موثري دارد و در نهايت وب سايت شما در اولين نتايج جستجو موتورهاي جستجوهاي گوگل و ياهو قرار خواهيد گرفت.

حتي مي‌توانيد در قسمتي از سايت، بنگاه‌هاي مشاورين املاك را هم قرار دهيد يا اين كه ليست مشاوران خود را درج كنيد و بدين ترتيب اعتبار سايت خود را افزايش دهيد و افزايش اعتبار به افزايش بازديد و افزايش معاملات ملكي از طريق سايت شما منجر خواهد شد.

مشخص‌سازی منطقه ملک در سايت املاک

درج منطقه ملك نيز باعث خواهد شد تا كاربر ملك مورد نظر خود را در منطقه مورد نظر خود بيابد و حتي مي‌توانيد از ملك سه عكس در اندازه‌هاي متفاوتي تهيه كنيد بخاطر اين كه برخي از سايت‌ها اين ويژگي را دارند كه سه اندازه متفاوت از عكس را به كاربران آنلاين نمايش دهند.

سايت هرچقدر بروزتر باشد به همان اندازه كاربران بيشتري از آن ديدن خواهند كرد و اين قضيه در افزايش معاملات از طريق سايت شما تاثير به سزايي خواهد داشت.

حتما يك مدير وب سايت را براي بروزرساني سايت مشخص كنيد تا در ساعات مشخصي از روز محتواي وب سايت را بروزرساني كرده و آگهي‌هاي جديدي را در وب سايت بارگذاري كرده و آن‌ها را به نمايش در آورد يا حتي مي‌توانيد وبلاگي نيز در رابطه با ملك و مستغلات نيز ايجاد كرده و اهميت ملك و مستغلات، اهميت سرمايه‌گذاري در اين بخش، مسائل حقوقي در اين رابطه را نيز در وب سايت منعكس كنيد تا كاربران نيز با مطالعه اين مطالب، آگاهي و اطلاعات خود را در اين رابطه افزايش دهند.