روش‌های فروش آپارتمان

فروش آپارتمان مي‌تواند كاري هيجان‌انگيز و پر شور باشد. حتي مي‌توانيد از كليه اعضاي خانواده خود براي اين كار استفاده كنيد.

براي فروش آپارتمان البته روش‌هاي ديگري نيز وجود دارد و هر متقاضي مي‌تواند متناسب با شرايط و بودجه خود، نسبت به فروش آپارتمان اقدام كند. بهتر است كه از وكيل ملكي خودتان براي فروش آپارتمان استفاده كنيد تا كارتان در زمينه فروش ملك و آپارتمان به دادگاه نكشد.

مي‌توانيد آپارتمان خودتان را در وب سايت‌هاي تبليغاتي نمايش بدهيد تا خريداران بيشتري از آن بازديد كرده و براي خريد آن اقدام كنند.

چاپ مشخصات آپارتمان در روزنامه‌ها مي‌تواند روش موثري براي فروش آپارتمان باشد، براي فروش مستقيم آپارتمان به شخص خريدار مي‌توانيد از طريق دوستان و آشنايان خود اقدام كنيد.

فروش آپارتمان از طريق بنگاه‌هاي مشاور املاك و مستغلات قانوني و داراي مجوز يكي از روش‌هاي شناخته شده براي فروش آپارتمان است.

فروش مستقيم آپارتمان 1

تلگرام ابزاری مفيد برای فروش آپارتمان در اسرع وقت

حتي مي‌توانيد با راه‌اندازي يك گروه يا كانال در تلگرام نيز نسبت به فروش آپارتمان اقدام كنيد. امروزه تلگرام كه فقط به عنوان ابزاري براي خبررساني استفاده مي‌شود به ابزاري بسيار قدرتمند تبديل شده و در حدود ۲۳ ميليون كاربر ايراني در كانال تلگرام مشغول به فعاليت هستند. بنابراين شما مي‌توانيد از اين ظرفيت به نفع خودتان استفاده كرده و فروش آپارتمان را به شيوه مفرح و ساده انجام دهيد.

معاوضه، روش زيركانه و هوشمندانه

معاوضه ملك و ساختمان با آپارتمان شما مي‌تواند روش ديگري براي فروش آپارتمان تلقي شود. البته هر چه قدر آپارتمان شما ارزشمندتر باشد به همان اندازه مي‌توانيد مبلغ بالاتري را پيشنهاد كنيد.

بنگاه‌هاي فروش املاك و مستغلات مي‌توانند آپارتمان شما را در كمترين زمان به فروش برسانند. بنگاه‌هاي فروش املاك و مستغلات با همديگر ارتباط دارند و همين قضيه به فروش سريع‌تر ملك و آپارتمان شما خيلي كمك مي‌كند.

بهترين زمان فروش

زمان فروش آپارتمان نيز عامل موثري براي فروش آن محسوب مي‌شود. بهترين زمان براي فروش آپارتمان، تابستان است بخاطر اينكه در اين فصل، اكثر خانوارها جابجا مي‌شوند و واحدهاي آپارتماني نيز به تناوب خالي مي‌شوند.

آپارتمان خودتان را با قيمت كارشناسي به فروش برسانيد تا متضرر نشويد. در ابتدا، از كارشناسي براي بازديد از ملك دعوت كنيد تا آپارتمان شما را قيمت‌گذاري كند.

فروش با قيمت‌هاي بالاتر موجب خواهد شد تا مشتري هرگز به سراغ آپارتمان شما نيايد. بهتر است كه آگهي‌هاي آپارتمان خود را نيز در وب سايت‌هاي آنلاين تبليغاتي درج كنيد و براي آن‌ها نيز هزينه كنيد تا نتايج درخشان و زودبازدهي را دريافت كنيد.

مزايای فروش مستقيم

در فروش مستقيم آپارتمان شما با خريدار وارد معامله مي‌شويد و واسطه‌اي در ميان نيست. قرارداد فروش را قانوني منعقد كنيد تا هردويتان متضرر نشويد، بهتر است كه در زمان معامله از وكيل ملكی خودتان استفاده كنيد تا قرارداد فروش هيچ اشكالي نداشته باشد.

نصب آگهي فروش آپارتمان در بُردهاي تعيين شده شهري مي‌تواند به فروش واحد آپارتماني شما كمك كند. فروش از طريق مزايده نيز يكي از بهترين روش‌هاست كه تاثير به سزايي در ميزان سود شما دارد.

مي‌توانيد مشخصات ملك خود را به آشنايان و دوستان خود نيز بدهيد تا آن‌ها بوسيله دوستان خود، آگهي شما را تبليغ كرده و پروسه فروش شما هر چه سريع‌تر به انجام برسد.

بيان تفاوت‌های ملک شما نسبت به املاک ديگر

هميشه تفاوت‌هاي ملك خود را نسبت به بقيه املاك بيان نماييد تا خريداران متوجه تفاوت‌ها شده و بياد داشته باشيد كه مشتريان هميشه به دنبال تفاوت‌ها بوده و همين تفاوت‌هاست كه آن‌ها را جذب مي‌كند.

بعد از فروش همچنان وضعيت مشتري را جويا شويد تا مشتري مطمئن شود كه هدف شما فقط فروش نبوده بلكه راحتي او براي شما اهميت بسيار زيادي دارد.

خودتان را بجاي مشتري قرار دهيد و كليه نواقص آپارتمان خود را شناسايي كرده و آن‌ها را برطرف كنيد، از كساني كه از ملك شما بازديد كرده‌اند نظر آن‌ها را راجع به ملك خود جويا شويد و نواقصي كه به شما گوشزد مي‌كنند را برطرف نماييد تا براي بقيه مشتريان نواقص برطرف شده باشد و آن‌ها خيلي راحت‌تر ملك شما را خريداري كنند.

فروش مستقيم آپارتمان 2

آمادگی برای جابجايی به خانه جديد

بهتر است كه اسباب و اثاث خانه را بسته‌بندي كنيد تا مشتريان نسبت به تصميم به فروش شما جدي باشند و هر چه سريع‌تر واحد آپارتماني شما را خريداري كنند.

واحد آپارتماني شما بايد تميز و مرتب باشد و به لحاظ رنگ‌آميزي و لوله‌كشي و ساير موارد به تاسيسات ساختماني بدون اشكال و ايراد باشد.

قبل از بازديد مشتريان از ملك، كليه نواقص مربوط به تاسيسات ساختماني را برطرف كنيد تا مشتريان متوجه شوند كه تاسيسات ساختماني بدون اشكال است.

حتي مي‌توانيد به نزديكان شهرستاني خود نيز که تمايل به مهاجرت به تهران را دارند بسپاريد، شايد نزديكان شما اولين كساني باشند كه نسبت به

شما تمايل داشته و اين خريد را قطعي كنند.