گزارشات منتشر شده در خصوص قیمت واحد مسکونی در تهران نشان می دهد، واحدی با مساحت ۱۴۴ متر واقع در شهرک استقلال با قیمت ۵۰۰ میلیون تومان معامله شده و در امام زاده قاسم گلاب دره، ملکی با مساحت ۱۲۰ متر مربع، ۲٫۲ میلیارد تومان ارزش گذاری شده است.

در منطقه ۱۱ تهران، واحدی با ۱۵ متر مربع مساحت، ۸۰۰ میلیون تومان آگهی شده است، لازم به توضیح می باشد که این واحد مسکونی از امکاناتی همچون پارکینگ بهره مند بوده و مجهز به انباری است، قیمت هر متر مربع از این واحد مسکونی چیزی حدود به ۶ میلیون و ۹۸۷ هزار تومان برآورد شده است.

قیمت فروش آپارتمانی در تهرانپارس با ۱۵ سال سن بنا و ۹۵ متر مساحت، ۷۷۵ میلیون تومان عنوان شده و هر متر مربع از این واحد مسکونی به قیمت ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شده است. در مختاری، قیمت فروش هر متر مربع از یک واحد مسکونی ۹۰ متری نوساز، ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برآورد شده که با یک حساب سرانگشتی متوجه می شویم قیمت فروش این واحد ۹۰ متری در مجموع ۵۷۰ میلیون تومان بوده است. یک واحد ۱۰ ساله با متراژ ۶۰ متر مربع، واقع در خیابان مخصوص با قیمت ۲۶۲ میلیون تومان معامله می شود و خریدار می بایست به ازای هر متر مربع از این مسکن مبلغی به ارزش ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان پرداخت نماید. در گیشا قیمت خرید و فروش هر متر مربع واحد مسکونی ۱۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بوده به طوری که واحدی با مساحت ۸۰ متر مربع، ۱ میلیارد و ۳۲۶ میلیون تومان معامله شده است.

قیمت فروش واحدی در نارمک با ۳۳ سال سن بنا و ۴۰ متر مساحت، ۲۷۰ میلیون تومان عنوان شده بنابراین هر متر مربع از این واحد، با قیمت ۶ میلیون و ۷۱۶ هزار تومان و ۴۱۸ تومان قابل خریداری است.

واحدی به مساحت ۱۴۴ متر مربع، با ۳۲ سال عمر بنا، واقع در شهرک استقلال، ۵۰۰ میلیون تومان ارزش گذاری شده است. برای خرید یک واحد ۱۳۸ متری در آپادانا که ۲ سال سن دارد نیاز است ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار کنار بگذاریم ضمن این که مبلغ مورد نیاز برای خرید آپارتمانی ۹۱ متری در ازگله، ۹۱۰ میلیون تومان می باشد.

در محله طردشت از منطقه ۲ تهران، واحدی مجهز به انباری و پارکینگ با ۴۳ متر مساحت با ارزش ۱ میلیارد و ۱۸ میلیون تومان عرضه می شود. آپارتمانی نوساز با مساحت ۱۰۰ متر مربع، دایر در آرژانتین تهران به ارزش ۱ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.

در محله امام زاده قاسم گلاب دره از منطقه یک تهران، قیمت فروش واحدی ۱۲۰ متری، ۲ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان برآورد شده است.

  • منبع خبر : شهرخبر