محسن وطن خواهی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند، تأکید کرد: با دلالان متخلفی که در بازار مسکن جولان می دهند و به قصد فریب افراد فعالیت می کنند از طریق پلیس فتا و دیگر دستگاه های نظارتی برخورد خواهد شد. این مقام مسئول این طور ادامه داد: متأسفانه شاهد فعالیت های نادرست دلالان هستیم و این افراد درصدد هستند با فریب مردم، واحد های مسکونی مهر را نصف قیمت از آن ها خریداری نمایند.

ایشان ادامه دادند: از متقاضیان خواستاریم شماره چنین دلالانی را برای ما ارسال کنند. این مقام مسئول در خصوص نحوه دسترسی دلالان به شماره صاحبان واحد های مسکن مهر توضیحات بیشتری ارائه نمودند و این طور گفتند: چند سالی می شود که شماره متقاضیان مسکن مهر در کارگزاری هاست ضمن این که پیمانکاران نیز گاها برای پیشبرد ساخت واحد ها با برخی از متقاضیان در ارتباطند.

ایشان با تأکید بر این که اجرای این امور از سوی پرسنل شرکت عمران شهر های جدید کاملا غیرقانونی و نادرست است اظهار داشت: این پیامک ها را در حجم های بالا و به اصطلاح انبوه برای متقاضیان ارسال می کنند از این رو شناسایی آن ها که پشت پرده این اتفاق قرار دارند کار دشواری نیست و به سادگی می شود آن ها را پیگیری کرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند، ضمن اشاره به این که متقاضیان واحد های مسکن مهر سال هاست که منتظر دریافت خانه هایشان هستند اظهار داشت: فعالیت این چنینی دلالان، نتیجه چنین صبری را از میان می برد. وی افزود: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته تا انتهای شهریور ماه سال آینده شاهد تمام شدن پروژه مسکن مهر شهر پرند خواهیم بود، ضمن این برخی از واحد ها را ظرف ماه های پیش رو به متقاضیان واگذار خواهیم کرد.

وی این طور ادامه داد: در شرایطی که خانه های مهر در حال تمام شدن هستند و انتظارات در مراحل پایانی است برخی از دلالان تلاش می کنند واحد ها را با نصف قیمت از چنگ صاحبان مسکن مهر بیرون بیاورند که با چنین مواردی قطعا برخورد خواهیم کرد.

وطن خواهی ضمن اشاره به این که چنین دلالانی، افراد کارکشته ای هستند که کارشان را خوب بلدند، افزود: آن ها واحد ها را نصف قیمت می خرند و در آینده با قیمت های چند برابری به فروش می رسانند و در این میان تنها کسانی که متضرر خواهند شد صاحبان مسکن مهر هستند.

  • منبع خبر : افکار نیوز