هادی علی پور، سرپرست امور تسویه وجوه معاملات اوراق بهادار و بورس کالا شرکت سرمایه گذاری مرکزی، عنوان کرد: در دی ماه امسال، بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال سود اوراق به سرمایه گذاران پرداخت خواهد شد.

این مقام مسئول از اعطای بالغ بر ۵ هزار و ۷۱۶ میلیارد ریال سود انواع اوراق در دی ماه امسال به سرمایه گذاران خبر داد.

ایشان ضمن اشاره به این که زمان سررسید اوراق اجاره هواپیمایی ماهان، شرکت های سایپا و رایتل در اولین ماه از زمستان سال جاری قرار دارد، اذعان نمود: شرکت سپرده گذاری مرکزی سود حاصل از این اوراق را به سرمایه گذاران پرداخت خواهد کرد.

وی در ادامه نام دیگر شرکت ها را به میان کشید و از پرداخت سود اوراق در انتهای ماه جاری به آن ها خبر داد. این شرکت ها به گفته علی پور، شرکت حکمت ایرانیان، شهرداری های تهران و اصفهان، مسکن، رایان سایپا، لیزینگ ایران و شرق، ملی نفت ایران، بناگستر کرانه می باشند.

سرپرست امور تسویه وجوه معاملات اوراق بهادار و بورس کالای سمات، در خصوص سررسید سود دیگر شرکت ها نیز صحبت کرد و اذعان نمود: سود شرکت های صکوک مرابحه خودرو، کرمان خودرو، پاداش سهامداری توسعه یکم، کمند و امیر یکم و صندوق های سرمایه گذاری پارند پایدار سپهر، در ماه دی می باشد که سود مربوط به این شرکت ها نیز توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز خواهد شد.

ایشان ضمن اشاره به این که اوراق منتشر شده در بازار سرمایه بالغ بر ۸۰ نوع می باشد اظهار داشت: سود حاصل از این اوراق به دو شیوه ماهانه و یا سه ماه یکبار به حساب سرمایه گذاران واریز می گردد.

  • منبع خبر : تی نیوز