آخرین اخبار منتشر شده در خصوص قیمت مسکن در تهران نشان می دهد واحدی ۱۱۴ متری در محله نارمک، ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیارد تومان قیمت گذاری شده است و قیمت فروش اعلام شده برای واحدی ۱۱۹ متری در ونک ۴۰۰ میلیون تومان می باشد.

واحدی ۴۷ ساله با ۵۰ متر زیربنا در منطقه ۱۵ تهران با قیمت ۱۶۱ میلیون تومان به فروش می رسد بنابراین هر متر مربع از این واحد مسکونی، به قیمت ۳ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان ارزش گذاری شده است.

در محله اندیشه واقع در منطقه ۷ تهران، برای خرید واحدی با مساحت ۷۳ متر و عمر بنای ۱۷ سال، نیاز است ۸۳۰ میلیون تومان هزینه کنار گذاشته شود ضمن این که قیمت خرید اعلام شده برای واحدی ۱۶ ساله و ۶۰ متری در سلسبیل تهران ۳۹۰ میلیون تومان می باشد. با ۲۵۰ میلیون تومان پول می توان واحدی ۱۵ ساله با ۴۳ متر مساحت در محله جمهوری خریداری کرد و با کنار گذاشتن ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار، امکان خرید یک واحد ۱۱۹ متری با ۲۵ سال عمر بنا در ونک وجود خواهد داشت.

در تهرانپارس، قیمت عرضه واحدی نوساز با ۱۱۰ متر مساحت، ۸۲۰ میلیون تومان اعلام شده است این واحد مجهز به انباری و پارکینگ می باشد. قیمت خرید آپارتمانی ۶۳ متری در آپادانای تهران، که ۱۳ سال عمر بنا دارد ۷۳۵ میلیون تومان برآورد شده است.

واحدی نوساز با مساحت ۱۱۴ متر مربع در نارمک، ۱ میلیارد و ۲۵۴ میلیون تومان گزارش شده است و قیمت هر متر مربع از این واحد ۱۱ میلیون تومان می باشد.

در تولید دارو نیز واحدی با ۴۲ متر مساحت ۱۹۳ میلیون تومان ارزش گذاری شده است ضمن این که برای خرید واحدی ۵۳ متری دایر در ازگل با ۵ سال سن بنا، پرداخت ۴۵۸ میلیون تومان اعتبار ضروری می باشد. قیمت عنوان شده برای معامله ۱۰۵ متر واحد ۸ ساله واقع در صادقیه تهران، ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می باشد.

در محله دروس واقع در منطقه ۳ تهران نیز، واحدی با ۲۴ سال عمر بنا و ۹۸ متر مساحت، با پرداخت ۱ میلیارد تومان امکان پذیر است که واحد مذکور دارای انباری بوده و مجهز به پارکینگ است. آپارتمانی ۶۶ متری در چیدز، به ارزش ۱ میلیارد و ۶۵ میلیون تومان معامله شده که ارزش هر متر مربع از آن معادل ۱۶ میلیون و ۲۹ هزار تومان برآورد می شود.

  • منبع خبر : تی نیوز