مشورت اولين ابزار قبل از معامله املاک

مشاور حقوقي املاك مي‌تواند به شما قبل از انجام هر معامله مشاوره‌هاي لازم را ارائه كند. مشاور حقوقي املاك از همه اطلاعات لازم در مورد معامله املاك باخبر است و مي‌تواند به شما به لحاظ حقوقي كمك كند. يك مشاور مجرب حقوقي املاك مي‌تواند در همه زمينه‌هاي حقوقي املاك و مستغلات به شما كمك كند.

برطرف كردن مشكلات تنظيم سند توسط مشاور حقوقی املاک

مشاور حقوقي املاك مي‌تواند در تنظيم سند به شما كمك كند. تنظيم سند ملك بسيار مهم است و مي‌تواند در اين زمينه به شما كمك كند. مشاور حقوقي املاك مي‌تواند كليه مراحل خريد و فروش ملک را براي شما توضيح دهد. مي‌تواند در زمينه مسائل حقوقي هم به خريدار و هم به فروشنده كمك كند. با آگاهي نسبت به اين مسائل مي‌توانيد از بروز مشكلات حقوقي جلوگيري كرده و در نهايت سند به راحتي به خريدار منتقل شود. مشاور مجرب حقوقي املاك از آن جائيکه با پرونده‌هاي حقوقي زيادي سروكار داشته بنابراين مي‌تواند در زمينه برطرف كردن اين مشكلات به شما كمك‌هاي لازم را ارائه كند.

ايجاد توافق در املاک مشاعی

املاك مشاعي هميشه به لحاظ حقوقي مشكل‌ساز بوده‌اند. مشاور حقوقی املاک مي‌تواند در زمينه برطرف كردن مشكلات حقوقي به شما راهنمايي كند. در زمينه نحوه استفاده كردن از ملك و منافع آن بين مالكان مشكلاتي پيش مي‌آيد كه مشاور مي‌تواند در اين زمينه به شما راهنمايي كرده و از توسعه مشكلات جلوگيري كند.

مشاور مجرب حقوقي املاك

جلوگيری از بروز مشكلات در آپارتمان‌ها

گاهي اوقات مشكلاتي كه در آپارتمان‌ها بروز مي‌كند به قدري گسترده است كه بايد به ناچار به مشاور حقوقي املاك مراجعه كرد تا از توسعه و گسترش مشكلات جلوگيري كرد. به عنوان مثال در مورد نحوه تقسيم هزينه آب در ساختمان‌ها و آپارتمان‌ها مي‌تواند يكي از همان مواردي باشد كه در هر ساختماني بروز كند.

املاک قولنامه‌ای و غير رسمی

اگرچه اسناد غير رسمي مي‌توانند اعتبار داشته باشند، ولي مالك زمين كسي است كه سند به نام او تنظيم شده است. در صورتيكه يكي از طرفين نسبت به تعهدات خود سرباز بزند، مي‌توان به كمك مشاور حقوقي املاك، دعاوی املاک و مستغلات را نسبت به طرف خاطي تنظيم كرد. از مهم‌ترين مشكلات موجود در اسناد قولنامه‌اي مي‌توان به مساحت كم يا زيادتر در سند، امكانات درج شده در قولنامه و اشاره كرد كه مشخص مي‌كند اين مشخصات تا چه حدي غيرواقعي است.

زمين و املاک موروثی

املاك موروثي مانند املاك مشاعي مشكل‌ساز هستند و فرزندان متوفي در مورد نحوه استفاده از زمين‌هاي به مشكلاتي دچار مي‌شوند. انواع و اقسام مشكلاتي مانند تقسيم منافع حاصل از فروش زمين و تعمير و نگهداري از زمين از مهم‌ترين مشكلاتي است كه در مورد املاك موروثي اتفاق مي‌افتد. مشاور حقوقي املاك در اين زمينه مي‌تواند به شما كمك كند تا از گستردگي مشكل جلوگيري كنيد.

مشكلات مستاجر و موجر

در برخي مواقع بين موجر و مستاجر مشكلاتي پيش مي‌آيد به ناچار بايد به مشاور حقوقي املاك مراجعه كرد، به طور مثال، مستاجر ممكن است كه از تخليه ملك سرباز بزند تا اجاره بها را سرموقع پرداخت نكند، مشاور حقوقي املاك مي‌تواند در اين مواقع به طرفين كمك كرده و مشكلات ايجاد شده را برطرف كند.

مشكلات حقوقی پيش‌فروش آپارتمان‌ها

پيش فروش آپارتمان و ملك باعث شده تا خريداران و فروشندگان از بسياري از مشكلات رهايي يابند. البته گاهي اوقات خريدار يا فروشنده يا سازنده ملك از تعهدات خود سرباز مي‌زنند و باعث ايجاد مشكلاتي مي‌شوند. حتي گاهي اوقات مشتري نسبت به پرداخت مبلغ سهل انگاري مي‌كند و بنابراين مشاور حقوقي املاك مي‌تواند در اين زمينه به شما كمك كند تا اينگونه مشكلات را برطرف كنيد.

مشاور حقوقی املاک، بهترين مشاور شما قبل از معامله ملک

قبل از هر معامله‌اي حتما با مشاور املاك مشورت كنيد تا بتوانيد معاملات املاك بي‌دردسري را داشته باشيد. مشاورين خيلي بيشتر از شما با پرونده‌هاي حقوقي سروكار داشته اند، بنابراين حتماً به مشاوره‌هاي آنان اهميت دهيد و حتما عمل كنيد تا مشكلات حقوقي شما حل شود.

پيچيدگی‌های معاملات املاک و لزوم برخورداری از مشاوره‌های مشاور حقوقی املاک

معاملات املاك پيچيدگي‌هاي خاص خود را دارد و شايد شما نسبت به اين پيچيدگي‌ها واقف و آگاه نباشيد، مراجعه به مشاور املاك مي‌تواند گره از كار شما بگشايد. حتي بهتر است به هنگام تنظيم سند مشاور حقوقي يا وكيل ملكي شما حضور داشته باشد تا معامله ملكي بي دردسري را داشته باشيد.

وكيل ملكي يا مشاور حقوقي از چند و چون معاملات ملكي آگاه هستند و مي‌توانند به شما قبل از برخورد به هرگونه مشكل حقوقي كمك كنند تا اصلاً به هنگام معامله با مشكلي برخورد نكنيد. اين نوع مشاوران هم از نظر علم حقوق و هم از نظر تجربه كاري، آگاه‌تر و با تجربه هستند، بنابراين حتماً از مشاوره‌هاي آنان كمال استفاده را ببريد.