واحد های مسکونی مهر ناتمام در شهر جدید پردیس با اختصاص هزار میلیارد تومان اعتبار به زودی تکمیل شده و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت. اعتبار مذکور حاصل توافق با قرارگاه خاتم الانبیاء می باشد.

مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، ضمن اشاره به این که جلسات مکرری با همه افرادی که به نوعی با پروژه مسکن مهر طرفند برگزار شده است اذعان نمود: در آخرین جلسه بر ضرورت اعتماد متقاضیان تأکید گردید و در خصوص برنامه ها و سیاست هایی که به پیشبرد این پروژه کمک می کنند تصمیم گیری شد.

ایشان با تأکید بر این که همکاری و مشارکت مردم هم برای رسیدن به اهداف پروژه مهر ضروری است اذعان نمود: با همکاری مردم به زودی شاهد تغییرات اساسی در این پروژه خواهیم بود و در بازه کوتاه تری به اهداف خود نائل خواهیم شد. وی به عنوان اولین اقدامی که نیاز است در شهر جدید پردیس پیاده گذاری شود، به محوطه سازی و اقدامات مربوط به آماده سازی و تکمیل واحد های مسکونی مهر با اتکا به منابع داخلی اشاره کرد و افزود: تا پایان کار با مشکلات پیمانکاران دست به گریبان خواهیم بود.

وی در ادامه از امضای قراردادی با قرارگاه خاتم الانبیاء خبر داد و اظهار داشت: اعتباری هزار میلیارد تومانی به تکمیل، محوطه سازی و آماده سازی واحد های مسکونی مهر پردیس اختصاص داده شده است.

ایشان در خصوص جزئیات این قرارداد بیشتر توضیح دادند و تصریح کردند: این قرداد منابع مالی ساخت پلی با ۶۴ متر طول با دو عرشه و ارتفاعی حداقل ۵٫۶۰ متر را تأمین می کند ضمن این که به واسطه این قرارداد بودجه مورد نیاز ۶ کیلومتر رمپ و لوپ نیز تأمین شده و مسیر اصلی ۴۵ متر به طول ۱۳۱۰ متر نیز ایجاد می شود.

ایشان در پایان در خصوص حجم خاکبرداری صحبت کردند و آن را معادل ۵۰۰ هزار متر مربع تعریف نمودند. این قرارداد، قراردادی بزرگ است که زمینه لازم برای تحولات عظیم در آماده سازی، محوطه سازی و ایجاد زیرساخت های مسکن مهر رقم می زند.

به گفته هدایت، واحد های مسکونی مهر زمانی به متقاضیان واگذار خواهند شد که کاملا تکمیل شده باشد و با هیچ مشکلی روبرو نباشد.

  • منبع خبر : تی نیوز