با حضور معاون اول رئیس جمهور، ۸۰۰ مسکن روستایی در اختیار مددجویان استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت. اسحاق جهانگیری در روز سه شنبه مورخ ۱۱ دی ماه، در شهرستان قصر قند از توابع استان سیستان و بلوچستان حضور یافت و پس از افتتاح ۸۰۰ واحد مسکونی روستایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان سیستان و بلوچستان، روند تولید و واگذاری واحد های مسکونی به مددجویان این استان را جویا شد.

ایشان در ادامه از نمایشگاه دستاورد های استان سیستان و بلوچستان دیدن کردند و صنایع دستی شهرستان قصر قند و مناطق محروم این استان را مشاهده نمودند.

طرح های اشتغالزایی بنگاه های کوچک از دیگر مواردی بود که معاون اول رئیس جمهور در جریان سفر خود از آن ها بازدید نمود. لازم به توضیح است که چنین طرح هایی به واسطه حمایت های دولت و کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجاد شده است. صنایع دستی شهرستان قصر قند از قاب نمایشگاه، به تصویر کشیده شدند و جهانگیری از این نمایشگاه دیدن کرد.

این مقام مسئول با غرفه داران و صاحبان طرح های خود اشتغالزایی صحبت نمود و مشکلات و دشواری های آن ها را از نزدیک دنبال کرد. وی دستورات لازم برای پیگیری مشکلات این افراد و رسیدگی به وضعیت آن ها را صادر نمود.

  • منبع خبر : برنا نیوز