عبدالمحمد زاهدی، به عنوان استاندار در شورای مسکن قزوین، ضمن اشاره به این که مشکلاتی بر سر راه پروژه مسکن مهر در قزوین وجود دارد اظهار داشت: کارگروهی برای حل و فصل این مشکلات تشکیل شده است با این هدف که رسیدگی به امور مربوط به مسکن مهر با سرعت بیشتری عملی گردد.

وی این طور ادامه داد: اعضای این کارگروه، دستگاه های متولی می باشند با این هدف که مشکلات موجود را شناسایی کرده و به آن رسیدگی کنند. به گفته زاهدی، به واسطه این امر شاهد حل و فصل مشکلات در بازه ای کوتاه تر خواهیم بود.

وی از تفویض اختیارات به این کارگروه توسط معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار امیدواری کرد و عنوان نمود: به واسطه این امر، مسئولان استان راحت تر می توانند مشکلات موجود را حل و فصل نمایند.

ایشان افزودند: چنانچه تفویض اختیارات صورت بگیرد آنگاه شاهد پیشروی کار ها با سرعت بیشتری خواهیم بود ضمن این که قسمتی از مشکلات مربوط به مجریان و تعاونی های مسکن مهر در بازه های کوتاه تر و سریع تر در استان حل خواهند شد.

وی از پیگیری مسائل حقوقی مسکن مهر توسط مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با مسکن مهر خبر داد و اظهار داشت: این مدیران راهکار های مؤثر برای رفع چنین مشکلاتی را مطرح خواهند نمود.

ایشان ضمن اشاره به این که پروژه مسکن مهر به عنوان پروژه ای بزرگ شناخته می شود اظهار نمودند: با همکاری دستگاه های خدمت رسان می توان مشکلات زیربنایی و فنی موجود را شناسایی کرد و در راستای حل آن ها گام برداشت.

استاندار ضمن اشاره به ضرورت حل مشکلات مربوط به فرهنگی، ورزشی و… گفت: چنانچه به این مسائل رسیدگی نشود در آینده جایش را به معضلات اجتماعی و مشکلات بزرگتر خواهد داد.

  • منبع خبر : برنا نیوز