سید هادی بهادری، عضو کمیسیون عمران مجلس در خصوص پروژه مسکن مهر توضیحاتی ارائه نمود و زمان اتمام این پروژه را پایان سال ۹۸ اعلام کرد.

ایشان با بیان این که مجلس و دولت تمام تلاششان را به کار گرفته اند تا پروژه مسکن مهر را در اسرع وقت به پایان رسانده و واحد ها را در اختیار متقاضیان قرار دهند، اظهار کردند: مطابق با تبصره ۸ لایحه بودجه ۹۸، دولت قادر به تخصیص اعتباری تا سقف ۵ هزار میلیارد تومان به سرمایه بانک مسکن است با این هدف که این بانک تسهیلاتی مناسب را در اختیار متقاضیان وام قرار دهد. علاوه بر این وزارت راه و شهرسازی نیز می تواند در راستای تهاتری اراضی خود تا اعتبار ۱۵۰۰ میلیون تومان گام بردارد و این هزینه را صرف تکمیل واحد های مسکونی باقی مانده نماید.

دولت با جدیت اتمام پروژه مسکن مهر را در پیش گرفته است

نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس، از تصمیم جدی قوی مجریه به اتمام واحد های مسکونی مهر سخن به میان آورد و اذعان نمود: بررسی دقیق لایحه بودجه سال ۹۸، این ادعا را به خوبی ثابت می کند. وی ادامه داد: اعتبارات لازم برای تکمیل واحد های مسکونی مهر در لایحه بودجه سال ۹۸ به خوبی تعریف شده است و گواه بر عزم دولت برای بستن پرونده مسکن مهر است.

پرونده مسکن مهر تا انتهای سال ۹۸ بسته می شود

ایشان ضمن اشاره به این که پرونده مسکن مهر تا انتهای سال ۹۸ بسته خواهد شد تصریح کردند: این امر محقق خواهد شد مشروط بر این که دولت به تعهدات خود پایبند باشد و اعتبارات لازم را در اختیار نهاد ها و دستگاه های مربوطه قرار دهد. وی این طور صحبت هایش را ادامه داد: اتمام پروژه مسکن مهر نیازمند در پیش گرفتن روحیه جهادی و تلاش های همه جانبه است.

برخی از واحد های مسکونی مهر در حال حاضر بدون متقاضی هستند از این رو صحبت هایی میان وزارت راه و شهرسازی، کمیته امداد و سازمان بهزیستی صورت گرفته با این هدف که واحد های باقی مانده در اختیار مددجویان و نیازمندان قرار گیرند.

دولت موظف به تکمیل واحد های باقی مانده مسکن مهر است

عضو کمیسیون عمران مجلس، ضمن اشاره به این که بیشتر مساکن مهر تکمیل شده اند اظهار داشت: تعداد واحد های باقی مانده از مسکن مهر اندک است. وی اذعان نمود: مهم ترین هدف در حال حاضر، تکمیل زیرساخت های مورد نیاز است و می بایست این مهم در کانون توجه قرار گیرد.

  • منبع خبر : تی نیوز