معاملات راحت با مشاور املاک تهران

مشاور املاك تهران؛ مي‌تواند در معاملات املاك و مستغلات به شما كمك كند. شما مي‌توانيد به چند روش يك مشاور مجرب املاك تهران را بيابيد و با او معاملات مسكن خود را شكل دهيد.

گام اول!

بهتر است كه مشاور املاك تهران را در محيط كار او ملاقات كنيد. مشاور مجرب املاك تهران به ندرت وقت خود را پشت ميز سپري مي‌كند و اغلب اوقات با خريدار و مشتري، املاك و مستغلات را بازرسي مي‌كنند.

گام دوم!

حتماً نسبت به تجربه و تخصص او اطمينان حاصل كنيد و مطمئن شويد كه چندين قرارداد املاك را منعقد كرده است.

گام سوم!

مشاوره با دوستان يا كساني كه با مشاور املاك كار كرده‌اند مي‌تواند راهنماي مناسبي براي خريد و فروش املاك توسط او باشد. زمانيكه ديگران از او رضايت خاطر دارند به طور يقين هم شما رضايت خاطر خواهيد داشت.

گام چهارم!

مشاور مجرب املاك بايد براي خريد و فروش و رهن و اجاره يك وب سايت داشته باشد. امروزه بسياري از خريداران و فروشندگان مساكن خود را از طريق اينترنت به نمايش مي‌گذارند و آن‌ها را معامله مي‌كنند. ارتباط كليه مشاورين املاك با يكديگر چه به صورت حضوري يا اينترنت يك امر ضروري است.

گام پنجم!

با چند مشاور املاك قبل از خريد و فروش مصاحبه اي داشته باشيد. شما قبل از هر معامله اي بايد نسبت به مشاور املاک خود اطمينان داشته باشيد و اطمينان حاصل كنيد كه مشاور املاك شما يك فرد واقع‌بين است.

گام ششم!

مشاور مجرب املاك تهران يك فرد سخت كوش و زرنگي است و همواره در تلاش و كوشش است. مشاور املاك كوشا و ساعي مي‌تواند كار ۶ خريدار و ۱۲ فروشنده را به تنهايي راه بيندازد ولي اگر شما را به دستيار خود واگذار مي‌كند براي شما ارزش بسيار زيادي قائل نيست و لازم است كه بنگاه را هر چه زودتر ترك كنيد.

گام هفتم!

مشاور املاك تهران بايد در حيطه كاري به انواع اصطلاحات تجاري و ساير امورات فني خود آشنا باشد. در صورتيكه اين چنين نيست، بدانيد كه او كارمند است و نمي‌تواند امورات شما را به انجام برساند.

گام هشتم!

خريد اولين خانه در معيت يك مشاور املاك زبده بودن او را نشان مي‌دهد. مشاور املاك تهران بايد در زمينه خريد و فروش صاحب تجربه باشد و بتواند شما را در اين زمينه‌ها راهنمايي كند.

گام نهم!

روابط مشاور املاك تهران را با ساير بنگاه ها و با دوستان او بررسي كنيد. در صورتيكه مشاور املاک تهران مجرب و متخصصي باشد، سايرين از او رضايت خاطر خواهند داشت. روابط او با ديگران باعث خواهد شد تا معاملات خوبي را شكل دهد.

گام دهم!

پيشنهادات مشاور املاك تهران را به خوبي بررسي كنيد. حتماً رابطه او را با ساير بنگاه‌ها بررسي كنيد. ميزان احترام او براي ساير مشاورين املاك مي تواند ملاك بسيار خوبي براي شما باشد.

بهترين معاملات با مشاور املاك تهران

گام يازدهم!

از مشاور املاك در مورد موقعيت محله سوالاتي بپرسيد. يك مشاور مجرب املاك در مورد مدارس و ساير شركت‌هاي خدماتي محله اطلاعات خيلي خوبي دارد.

گام دوازدهم!

مشاور املاك تهران بايد در مورد خريد وام، تعميرات خانه، كارهاي ديگري و ساير امورات خانه اطلاعات داشته باشد و به شما راهنمايي‌هاي لازم را ارائه دهد و در قبال او پاداش دريافت كند.

گام سيزدهم!

مدت تجربه و مدت كاري مشاور املاک را جويا شويد. امروزه اكثر مشاورين املاك به اينترنت دسترسي دارند. بنگاه‌هاي مشاور املاك مدرن به اينترنت دسترسي دارند و بنگاه‌هاي مشاور املاك سنتي از اين مزيت بي‌بهره هستند.

گام چهاردم!

مشاور املاك تهران تمام وقت بهتر مي‌تواند كارها و امورات شما را به انجام برساند. داشتن شغل دوم براي يك مشاور املاك وجهه خوبي ندارد.

گام پانزدهم!

مشاورين املاك خريدار و فروشنده را شناسايي كنيد. مشاور املاك فروشنده ساير مشاورين املاك فروشنده را به خوبي مي‌شناسد و با فروشندگان سروكار دارد.

گام شانزدهم!

نحوه اطلاع رساني معامله و تعداد و وسيله مورد استفاده او را شناسايي كنيد. بدين ترتيب بنگاه مشاور املاك مي‌تواند به خواسته‌هاي شما جواب دهد.

گام هفدهم!

مشاور املاك مي‌تواند در مدت ۲۴ ساعت با شما تماس بگيرد و انتظار نداشته باشيد كه در همان ساعات اوليه به تماس شما جواب دهد.

هنگام استراحت بنگاه‌هاي مشاور املاك با آن‌ها تماس نگيريد. آن‌ها نيز مانند شما بعد از پايان ساعت كاري استراحت كنند.

خريد خانه به خريد كالا شبيه است. هرگز در خريد خانه احساسي رفتار نكنيد. ميزان عرضه و تقاضا در يك محله نقش قابل توجهي در قيمت مسكن دارد.

گام هيجدهم!

از چند مسكن و خانه قبل از معامله بازديد كنيد. بدين ترتيب شما مي‌توانيد‌ آگاهانه‌تر نسبت به خريد و فروش مسكن اقدام كنيد و فقط به راهنمايي هاي مشاور املاك بسنده نكنيد.

گام نوزدهم!

مشاور املاك بايد به محل آشنايي داشته باشد. حتي اگر از مشاور املاك خود نيز راضي هستيد با كسي به دنبال خانه باشيد كه بازارهاي محلي را به خوبي بشناسد و در صورتيكه مشاور املاك به همه بازارهاي محلي آشنايي داشته باشد به طور يقين مي تواند در مورد خريد و فروش خانه و آپارتمان به شما كمك كند.

گام بيستم!

در زمينه مورد نظرتان به بنگاه مراجعه كنيد، اگر مي‌خواهيد كه ملكي را خريداري كنيد حتماً بايد به بنگاه‌هاي عامل خريد مراجعه كنيد و اگر مي‌خواهيد كه ملكي را به فروش برسانيد بايد به مشاورين املاكي مراجعه كنيد، كه تا خريداراني را به ملك شما معرفي كنند. شما بايد كليه سوالات لازم را از مشاور املاك بپرسيد بخاطر اينكه آن‌ها تخصص‌هاي لازم را براي راهنمايي خريداران و فروشندگان را ندارند و با سوالات شما، منابع پاسخ به شما را جويا خواهند شد.