قیمت فروش واحدی با مساحت ۵۳ متر مربع و سن بنای ۱۱ سال ساخت در زنجان ۲۰۰ میلیون تومان اعلام شده است از این رو به ازای هر متر مربع از این واحد مسکونی نیاز است مبلغی به ارزش ۳ میلیون و ۷۹۷ هزار تومان پرداخت شود.

در محله مینایی از منطقه ۱۵، واحدی با مساحت ۵۰ متر و ۴۷ ساله، به ازای پرداخت ۴۰۵ میلیون تومان قابل خریداری است و برای تهیه واحدی نوساز با ۱۴۴ متر مساحت واقع در ارامنه شمالی، نیاز است ۱ میلیارد و ۲۲۴ میلیون تومان هزینه کنار گذاشته است یعنی ۸ میلیون و ۴۹۴ هزار تومان به ازای هر متر مربع. قیمت فروش واحدی در شمیران نو نیز با ۲۲ سال عمر بنا و ۷۰ متر مساحت، ۱۰۰ میلیون تومان اعلام شده است که با این حساب خریدار برای تهیه این ملک بایستی به ازای هر متر مربع، ۱ میلیون و ۴۲۸ هزار تومان هزینه کنار بگذارد. در شوش، واحدی ۷۹ متری با ۴۷ سال عمر بنا، با قیمت ۲۰۰ میلیون تومان معامله شده است  ضمن این که نرخ اعلام شده برای فروش واحدی ۱۵۲ متری در دروس با ۳ سال عمر بنا، ۳ میلیارد تومان می باشد یعنی متری ۱۹ میلیون و ۷۰۱ هزار تومان. در حکیمیه نیز خرید واحدی ۱۰ ساله با ۱۱۰ متر مساحت به ازای پرداخت ۸۵۰ میلیون تومان شدنی است و شما با پرداخت ۷ میلیون و ۷۹۸ هزار تومان به ازای هر متر مربع، می توانید این ملک را تهیه نمایید. در افسریه شمالی نیز واحدی ۱۸ ساله با مساحت ۶۰ متر مربع، ۳۱۸ میلیون تومان برآورد شده است.

برای این که بتوان مسکنی در محدوده بازار با مساحت ۶۱ متر و سن بنای ۳۴ سال خریداری کرد پرداخت مبلغ ۴ میلیون و ۱۶۸ هزار تومان به ازای هر متر مربع ضروری می باشد به عبارتی در مجموع خریدار بایستی مبلغ ۲۵۶ میلیون تومان را بپردازد. آپارتمانی دیگر در اختیاریه که ۲۹ سال سن دارد و ۱۰۴ متر مساحت، به ارزش ۱ میلیارد و ۴۴۵ میلیون تومان خرید و فروش می گردد. نرخ اعلام شده برای فروش واحدی در گرگان با ۵۴ متر مساحت و ۴ سال عمر بنا، ۴۳۵ میلیون تومان بوده است.

  • منبع خبر : تسنیم نیوز