ابوالفضل مستقیمی، شهردار منطقه ۸ قم، ضمن اشاره به مشکل فاضلاب مسکن مهر پردیسان، از پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه حل این مشکل خبر داد.

مستقیمی، با بیان این که دفع نامناسب فاضلاب و جاری شدن آن در انهار آب های سطحی مشکلات عدیدی را در سطح شهر ایجاد کرده بود و نارضایتی شهروندان را موجب شده بود اظهار داشت: به واسطه این معضل، مشکلات بهداشتی زیادی ایجاد شده بود که به موجبات این امر، جلسات متعددی برگزار گردید و اجرای پروژه فاضلاب با طول ۳۰ کیلومتر استارت خورد.

ایشان جزئیات بیشتری را در خصوص فاضلاب پردیسان ارائه نمودند و این طور گفتند: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح از طریق شهرداری منطقه ۸ تأمین گشت ضمن این که شهرداری مشارکت های لازم را به عمل آورد تا این مشکل از میان برداشته شود. به گفته این مقام مسئول، هزینه برآورد شده جهت آسفالت مجدد شوارع شامل طرح فاضلاب، بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال می باشد که شهرداری مشارکت های لازم را برای تأمین و پرداخت این مقدار بودجه به عمل آورده است.

ایشان از تعریف این پروژه در محلات هشتگانه مسکن مهر سخن به میان آوردند و این طور گفتند: بر اساس پیش بینی هایی که شرکت آب و فاضلاب انجام داده، اجرای این طرح تا انتهای سال جاری به پایان خواهد رسید.

  • منبع خبر : تی نیوز