نبییان ضمن اشاره به این که تسهیلات مسکن مهر کماکان افزایش نیافته است اظهار داشت: امید است فرآیند ساخت مسکن مهر در شهر های جدید در سال آینده به اتمام برسد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، با تأکید بر این که وام مسکن مهر رشدی را شاهد نبوده است اظهار داشت: تسهیلات اختصاص داده شده به مسکن مهر همچنان ۴۰ میلیون تومان است و این مقدار رشدی را تجربه نکرده است.

ایشان در ادامه از رشد وام مسکن مهر در سال گذشته خبر دادند و اظهار داشتند: مقدار این وام در سال گذشته از ۳۰ میلیون تومان به ۴۰ میلیون تومان تغییر یافت. به گفته این مقام مسئول، بر اساس آن چه سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرده است، متقاضیان واحد های باقی مانده ای که تاکنون از وام های ارائه شده در این زمینه استفاده نکرده اند می توانند در این راستا اقدام کنند.

وی با تأکید بر این که میزان تسهیلات وام مسکن در شهر هایی با جمعیت بیش از ۲۵ هزار نفر به ۴۰ میلیون تومان می رسد اظهار داشت: متقاضیان می توانند وام اضافه ۱۰ میلیون تومانی را در صورت عدم دریافت، اخذ نمایند.

به گفته مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، چیزی حدود یک میلیون واحد مسکونی مهر در شهر هایی با جمعیت بالغ بر ۲۵ هزار نفر از سوی سازمان ملی زمین و مسکن احداث شده است که بخش اعظمی از این واحد ها به متقاضیان واگذار شده اند و تحویل ۱۰۰ هزار باقی کماکان مانده است.

وی اذعان نمود: به مردم قول می دهیم که ساخت این واحد ها را تا پایان سال جاری و ماه های اولیه سال آینده به پایان خواهیم برد و سازمان ملی زمین و مسکن، پرونده چنین واحد هایی را خواهد بست.

  • منبع خبر : شهرخبر