سردار مهدی محمودی، فرمانده انتظامی استان قزوین، عنوان کرد: موفق به دستگیری کلاهبرداری با ۲۰۷ شاکی در قزوین شدیم.

وی ضمن اشاره به این که حکم جلبی از سوی مراجع قضایی استان کرمانشاه به قزوین ارائه شده بوده است، گفت: پیگیری این امر و دستگیری این کلاهبردار میلیاردی در دستور کار پلیس آگاهی قزوین قرار گرفت و موفق به دستگیری این مجرم شدیم.

ایشان با تأکید بر این که مأموران آگاهی به مراقبت های نامحسوس متوسل شده اند و از اقدامات فنی و اطلاعاتی استفاده کرده اند افزودند: متهم در مخفیگاهش در قزوین رؤیت شد و توسط نیرو های پلیس دستگیر گردید.

فرمانده انتظامی استان قزوین این طور ادامه داد: مجرم پس از دستگیری و انتقال به مقر پلیس، مورد بازجویی فنی قرار گرفت و به کلاهبرداری از ۲۰۷ نفر از اعضای تعاونی مسکن دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعتراف نمود.

این مقام مسئول درخصوص سابقه های قبلی متهم نیز توضیحاتی ارائه نمود و این طور گفت: این فرد متهم دو سال گذشته نیز اقدامی مشابه داشته و به دلیل کلاهبرداری از اعضای تعاونی مسکن دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه متهم به ۱۱ سال حبس می گردد که به واسطه وثیقه ۱۷ میلیارد ریالی از بند رها می شود.  به گفته محمودی این متهم به علت وجود شاکیان بیشتر در نهایت متواری می گردد.

این مقام مسئول میزان کلاهبرداری متهم را معادل ۱۰۰ میلیارد ریالی اعلام کرد و اظهار داشت: ۲۰۷ نفر از این فرد شکایت کرده اند، که موفق به دستگیری و تحویل آن شدیم.

  • منبع خبر : شهرخبر