مشاوره حقوقی املاک و مشورت با یک وکیل مجرب ملکی قبل از انجام معامله و امضای قرارداد یکی از اقدامات پیشگیرانه محسوب می‌شود. با توجه به اینکه ملک و معاملات املاک جزو معاملات گران‌قیمت بشمار می‌روند از اینرو کوچکترین اشتباهی در زمان عقد قرارداد و یا مبایعه‌نامه منجر به ضرر و زیان‌های مالی شده که در برخی موارد غیر قابل جبران است.

با توجه به اهمیت موضوع دفاتر مشاور املاک بزرگ و مجهز نسبت به ارائه خدمات مشاوره حقوقی املاک به مشتریان در کنار خرید و فروش املاک اقدام می‌نمایند. از اینرو مشتری می‌تواند از این موضوع اطمینان داشته باشد که قرارداد و مبایعه نامه‌ای که در دفاتر مشاور املاک تنظیم می‌گردد با رعایت کلیه موارد حقوقی و قوانین مدنی بوده و حقی از وی ضایع نمی‌گردد.

در راستای مشتری مداری و ایجاد رضایتمندی مشتریان، مشاور املاک ملکانا با در اختیار گرفتن وکلای مجرب حقوقی که در زمینه املاک دارای تجربه هستند به ارائه خدمات مشاوره حقوقی املاک به مشتریان می پردازد. فروشندگان و خریداران املاک می‌توانند در صورت وجود هر گونه ابهام در مفاد قرارداد نسبت به انجام مشاوره با وکلای حقوقی مبادرت نمایند. حال به تشریح ضرورت انجام مشاوره حقوقی املاک برای مشتریان می‌پردازیم.

خدمات مشاوره حقوقی املاک 2

ضرورت مشاوره حقوقی املاک

ضرورت مشاوره حقوقی املاک بر هیچکس پوشیده نیست. از اینرو توصیه می‌شود در صورتیکه نسبت به مسائل حقوقی املاک اشراف کافی ندارید قبل از هر گونه معامله با یک وکیل مجرب ملکی مشورت نمائید. در نظر بگیرید که چنانچه مفاد و بندی در قرارداد وجود داشته باشد که بدون آگاهی از آن اقدام به امضای مبایعه‌نامه نمائید تبعات آن ممکن است در آینده موجب مشکلات و زیان مالی برای شما گردد.

طی دریافت مشاوره حقوقی املاک شما تمامی مفاد و بندهای قرارداد را بررسی و چنانچه بندی بر علیه منافع شما بوده و یا ضرر و زیانی مالی متوجه شما می‌کند را می‌توانید اصلاح نمائید. نکته مهم در ضرورت مشاوره حقوقی املاک این است که بیش از نیمی از پرونده‌های قضایی و شکایات موجود در دادگستری و مراجع قضایی مربوط به املاک و مستغلات است. در اینگونه مواقع طرفین قرارداد بدون آگاهی نسبت به قوانین حقوقی نسبت به انجام معامله نموده و در مراحل بعدی دچار مشکل گردیده است.

از طرفی ملک جزو کالای سرمایه‌ای و گران‌قیمت است که هرگونه قصور در مراحل عقد قرارداد خسارات جبران‌ناپذیری را متوجه شخص خواهد کرد. پس در نظر بگیرید که پرداخت مبلغی به عنوان مشاوره حقوقی جهت تضمین معامله شما ارزش داشته و از منافع و اموال شما حفاظت خواهد کرد. پس از مشخص شدن ضرورت مشاوره حال به توصیف انواع مشاوره حقوقی املاک به شرح ذیل می‌پردازیم.

انواع خدمات مشاوره حقوقی املاک

انواع خدمات مشاوره حقوقی املاک قابل ارائه توسط وکلای ملکی می‌تواند شامل طرح دعوی الزام به تنظیم سند، طرح دعوی الزام به تحویل املاک، طرح دعوی مطالبه الباقی ثمن، طرح دعوی اجاره و سرقفلی، ابطال بیع‌نامه، خلع ید، تخلیه ید، دستور تخلیه، اثبات مالکیت و بسیاری موارد دیگر باشد. همانطور که می‌بیند طیف گسترده‌ای از خدمات حقوقی توسط وکیل ملکی قابل اجراست. از اینرو دریافت خدمات مشاوره حقوقی املاک در تمام مراحل خرید و فروش املاک اعم از قبل از تنظیم مبایعه‌نامه تا امضای سند رسمی و تحویل ملک توصیه می‌شود.

مشاور املاک ملکانا با در اختیار داشتن تیم وکلای حقوقی ملکی متخصص و کارآزموده آماده همراهی و پشتیبانی مشتریان در تمامی مراحل خرید و فروش املاک می‌باشد. چنانچه نیاز به هرگونه خدمات حقوقی در زمینه املاک دارید و یا اینکه طی عقد قرارداد با مشکل مواجه شده اید حتی اگر از مشتریان ملکانا نباشید می توانید طی تماس با تیم وکلای ملکی ملکانا از خدمات مشاوره حقوقی بهره‌مند شوید. با تیم وکلای ملکی و خدمات مشاوره حقوقی املاک ملکانا با اطمینان خاطر معامله کنید.

خدمات مشاوره حقوقی املاک 1

مشاوره حقوقی املاک ملکانا

خدمات مشاوره حقوقی املاک ملکانا با بهره‌گیری از وکلای مجرب ملکی انواع خدمات مشاوره ملکی را به مشتریان عرضه می‌کند. از اینرو در صورت نیاز به مشاوره حقوقی املاک می‌توانید به شماره‌های درج شده در وب سایت ملکانا تماس حاصل نموده و درخواست مشاوره نمائید. چنانچه در هر مرحله از فرآیند خرید و فروش املاک و یا پیش‌فروش ملک دچار مشکل شده و یا حتی قبل از اقدام و جهت دریافت آگاهی و اطلاع از قوانین می‌توانید از خدمات مشاوره حقوقی املاک ملکانا استفاده نمائید.

تیم وکلای مجرب ملکانا انواع اطلاعات لازم در مورد تنظیم مبایعه‌نامه، بررسی صحت مدارک و مستندات و درج موارد حقوقی الزامی در مبایعه‌نامه و در نظر گرفتن تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی در آینده اموال و منافع شما را حین عقد قرارداد و انجام معامله تضمین می‎نمایند. حتی اگر به تمامی موارد حقوقی در معامله املاک نیز اشراف دارید مشورت با وکیل و بررسی مبایعه‌نامه قبل از امضای شما می‌تواند یک اقدام پیشگیرانه تلقی گردد.