مشاور املاک تهران

مشاور املاک تهران ملکانا به عنوان بزرگترین سامانه خرید و فروش املاک و مستغلات در تهران و سایر شهرهای ایران دارای بانک اطلاعاتی جامع و کامل از انواع واحدهای مسکونی، آپارتمان، املاک، زمین و سایر مستغلات است.

انواع مختلفی از امکانات و خدمات توسط مشاور املاک تهران ملکانا به مشتریان ارائه می‌گردد. فایل‌های موجود در بایگانی مشاور املاک ملکانا مرتب بروزرسانی گردیده و همواره امکان دسترسی به فایل‌های جدید و با شرایط مختلف وجود دارد.

چنانچه نیاز به واحد مسکونی با متراژهای مختلف، نوساز و چندین سال ساخت، با امکانات مختلف و در مناطق گوناگون تهران دارید می‌توانید از طریق سامانه املاک تهران ملکانا ابتدا نسبت به انتخاب فایل مورد نظر اقدام نموده و سپس جزئیات آن را مشاهده نمائيد. جهت تصمیم‌گیری بهتر برای هر واحد مسکونی اطلاعاتی از قبیل شناسنامه واحد و تصاویر آن در سایت ملکانا وجود دارد.

مشاهده تصاویر ۳۶۰ درجه با کیفیت عالی به شما جزئیات دقیقی از فضای داخلی واحد مسکونی می‌دهد لذا بدون بازدید حضوری از واحد مورد نظر می‌توانید از موقعیت و امکانات آن اطلاعات دقیقی بدست آورید. تور مجازی مشاور املاک تهران ملکانا امکان بررسی واحدهای مسکونی مورد نظر را در هر زمان و ساعت از شبانه روز مهیا می‌سازد لذا صرفه‌جویی در وقت و هزینه خریداران صورت می‌گیرد.

خرید و فروش و مشاور املاک 1

بزرگترین مشاور املاک تهران

بزرگترین مشاور املاک تهران و سایر شهرهای ایران ملکانا نام دارد. ملکانا وب سایت تخصصی املاک و مستغلات با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب مسکن، وکلای کارآزموده ملکی و مشاوران با تجربه، امکانات و خدمات متنوع ملکی در اختیار خریداران، فروشندگان و مستاجران قرار می‌دهد. جامع‌ترین و بروزترین بانک اطلاعاتی املاک تهران به ملکانا تعلق دارد و بطور مرتب بازنگری می‌شود.

با مراجعه به سایت ملکانا بر روی نقشه تهران و بر روی مناطق مختلف شهرداری تعداد واحدهای مسکونی موجود جهت خرید و یا رهن و اجاره در دسترس است. با انتخاب منطقه مورد نظر فهرست فایل‌های موجود نمایش داده می‌شود که قابل بررسی و مشاهده می‌باشد.

با توجه به تعداد زیاد فروشندگان و خریداران و موارد موجود برای معامله تحت نظارت کارشناسان مشاور املاک تهران ملکانا هر یک از طرفین قرارداد با اطمینان خاطر به امضای قرارداد می‌پردازند.

فروشندگان زیادی برای فروش ملک مورد نظر خود در اسرع وقت به مشاور املاک تهران ملکانا مراجعه می‌نمایند تا در کمترین زمان ممکن و با قیمت مناسب برای فروش واحد مسکونی مورد نظر اقدام گردد.

از طرفی خریداران نیز با گزینه‌های متعددی برای انتخاب مواجه بوده و می‌توانند بهترین انتخاب مورد نظر را انجام دهند. گزینه‌های متعدد و قیمت‌های رقابتی موجود حق انتخاب به خریدار می‌دهد از اینرو فرصت مناسبی برای تصمیم‌گیری هوشمندانه است.

امکانات بزرگترین مشاور املاک تهران

از جمله امکانات بزرگترین مشاور املاک تهران و کاملترین سامانه خرید و فروش املاک در تهران بنام ملکانا می‌توان به درخواست قیمت کارشناسی املاک، امکان تهیه تصاویر توسط عکاسان حرفه‌ای از املاک جهت ثبت در پروفایل ملک، ثبت درخواست برای فروش و یا رهن و اجاره ملک توسط مالک و فروشنده و مشاهده تصاویر با کیفیت از املاک مورد نظر اشاره نمود.

سامانه خرید و فروش املاک ملکانا مکانی مطمئن برای معاملات املاک شماست. لازم بذکر است که وبلاگ ملکانا با آخرین اخبار و اطلاعات در حوزه مسکن، قیمت مسکن و گزارشات تحلیلی در مورد پیش‌بینی بازار آینده مسکن دانش و آگاهی کاملی را به شما عرضه می‌کند. انواع آمار و ارقام مربوط به معاملات املاک، قیمت معاملات صورت گرفته و تجزیه و تحلیل‌های جامع در بازار مسکن را می‌توانید در وبلاگ ملکانا مشاده نمائید.

مشاور املاک تهران ملکانا مجموعه کاملی از خدمات مشاوره‌ای، اطلاعات تکمیلی در مورد خرید و فروش مسکن، قوانین حقوقی مدنی در رابطه با خرید و فروش املاک و بسیاری مطالب سودمند دیگر را منتشر می‌نماید. بهره‌گیری از خدمات مشاوره وکلای ملکی ملکانا نیز خدمت دیگری است که انعقاد قرارداد بدون تضییع حقوق طرفین قرارداد را تضمین می نماید.

خرید و فروش و مشاور املاک 2

خدمات ویژه مشاور املاک تهران ملکانا

از جمله خدمات ویژه مشاور املاک تهران ملکانا برای خریداران و فروشندگان املاکی که توسط ملکانا اقدام به انعقاد قرارداد می‌نمایند تخفیف ویژه کمیسیون پرداختی توسط طرفین قرارداد به مشاور املاک ملکانا است. مشاور املاک تهران ملکانا در برخی موارد تا حدود ۹۰ درصد مبلغ کمیسیون قرارداد را به طرفین قرارداد تخفیف می‌دهد. همچنین انواع پیشنهادهای ویژه و قرعه کشی برای مشتریان ملکانا از دیگر پیشنهادهای خاص است.

مشتریان علاوه بر برخورداری از خدمات و امکانات ویژه ملکانا و انجام یک معامله مطمئن و بدون ریسک این امکان را دارند که از انواع شرایط ویژه و تخفیفات نیز بهره‌مند گردند. مجموعه کامل خدمات و امکانات مشاور املاک تهران ملکانا با کارشناسان مجرب و کارآزموده ملکی در دسترس شما قرار دارد. مشاور املاک تهران ملکانا با اخذ مجوز از اتحادیه مشاورین املاک دارای مجوز رسمی بوده و تمام قراردادها و کمیسیون در نظر گرفته شده مطابق با قوانین و مقررات می‌باشد.